[ Mod ] Tuş IşıkLarını DevRe Dışı Bırakmak.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Utk4n*

Üye
    Konu Sahibi
[ Mod ] Tuş IşıkLarını DevRe Dışı Bırakmak.
TeLefonumuzda biLindiği gibi 3 tane tuş vaR. BunLarın ışıkLarını kapatmak iStiyorSanız bu modu kuLLanabiLirSiniz ^^. [/URL]Bunu iSterSeniz fLash atmadan da yapabiLirSiniz. NasıL mı?+ RompatcheRden Open4Allaktif yapın.+ Verdiğim doSyayı xpLore gibi biR pRogRamLa C: ye atın ve teLEfonu yeniden baSLatın.
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: MANCHESTER75 ve 21sacraments
Bu güzel işte. Sağ ol paylaşım için.
 

Utk4n*

Üye
    Konu Sahibi
Sen saoL yoRum için .
 

Utk4n*

Üye
    Konu Sahibi
Fw yapanLara yaRdımcı oLaLım dedik ^^. EyvaLLah ^^.
 
Sizde de menü tuşunun ışığı yanıyor mu arada?
 
orta (menu) tus bir acayip bu cfw'lerde. hangi dosya ile bu kontrol ediliyorsa uzerinde ugrasmak isterdim anladigim kadar, birden cok dosya varsa bu biraz beni asar ama bi arastirmak lazim, ozellikle yabanci forumlarda. zaman buldukca bunu arastiracagim.
 

Evet o yanmasa süper oLucak.
 
indiremiyorum siteye yüklesen ?
 

serihan

Üye
tuşları tamamen nasıl kapatırız
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...