Mod olduğum zamanlar..

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Mod olduğum zamanlar..
Moderatörler

Bu arkadaşın dediği gibiydim. Sonra üyelerin bazıları aynen şu moddaydı;

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Seviyorum la sizi
 
Tepkiler: -Börteçine-

0MG90

Üye
 
Tepkiler: -Börteçine-

0MG90

Üye
Neye güldük acaba
 
Tepkiler: Spider-Boy
Mod oldugun zamanlari hatirliyorumda niye admin oldun onu hic anlamadim
Admin olmak icin bir modda aranan hangi ozellige sahipsin?
Mod olursak birgun lazim olur
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tepkiler: Bahadir_fb ve hikmet366

0MG90

Üye
Demek böyle admin olunuyor
 

Jus7ice

Üye
mod olduğum zamanları hatırlıyorum da ... oraları çok silik hiç birşey hatırlayamadım
 
Ben adama hak veriyorum biraz. Adminler samimi olunca üyeler daha çok samimi oluyor