[mod] fp2 keyboard like lumia keypad

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
[mod] fp2 keyboard like lumia keypad
c2z4bin yaması aktif olmalı ve dosyayı c_sys_bin içine atın ve restart yapın daha önce kullanıyorsanız bu modu qmltouchinput.dll dosyasının sonuna 1 koyun kaydedin ve buradaki dosyayı öyle atın
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: adanalı01frkn, Miroğlu.80 ve alexkara

Pringles

Üye
Yeah güzelmiş abi teşekkür ederim
 
Tepkiler: asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
 
Tepkiler: manolyam63

mferdi

Üye
Tşk sadece rar içindeki dosyayımı yoksa başka dosya atılacakmı yardım uygulamak istiyorum arkadaşım
 
Tepkiler: asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
fp2 mi kullanıyorsun
 
Tepkiler: manolyam63

emre.koc

Üye
refresh de galiba temaya bağlı .
 

Parimli

Üye
Hocam elinize sağlık çok güzel olmuş Türkçe dili destekli çıkarır mısınız peki?
 

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
bunun türkçe dil ile alakası yok sadece klavyenin görselligini degiştiriyor