[MOD] Conversation Skin: Galaxy S4

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
[MOD] Conversation Skin: Galaxy S4
oturumlar modu uygulamanız ve c2z4bin yamasının aktif olması gerekir.
rar dan çıkan dosyayı c resource messaging css içine atın ve restart yapın


 

Ekli dosyalar

Tepkiler: Halit O., alexkara, sLeepLe ve 1 kişi daha

ANIL

Admin
Teşekkürler
 
Tepkiler: asigsasi

sLeepLe

Üye
Teşekkürler güzel olmuş
 
Tepkiler: manolyam63 ve asigsasi

Pringles

Üye
Evet güzelmiş abi teşekkür ederim
 
Tepkiler: asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
 
Tepkiler: manolyam63

Pringles

Üye
Abi şimdi yeni deneme fırsatım oldu

Fakat resimdekilerle uzaktan yakından alakası yok
 
Tepkiler: asigsasi
saol ısa usta...
 
Tepkiler: asigsasi
teşekkürler isa güzel oldu
 
Tepkiler: asigsasi

apache61

Üye
Yazı tipin değişik olduğu için sana öyle gelmiştir Times New Roman kullanırsan birebir aynı olur onun dışında bi sıkıntı yok zaten . Teşekkürler .
 
Tepkiler: asigsasi
isa abi teşekkürler arkap plan siyahmı bunda bide avatarsız olsun