[MOD] Conversation: Simpley Awesome for FP2 05.03.2013

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
[MOD] Conversation: Simpley Awesome for FP2 05.03.2013
oturumlar modu uygulamanız ve c2z4bin yamasının aktif olması gerekir.
rar dan çıkan dosyayı c resource messaging css içine atın ve restart yapın
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: alexkara ve ANIL

ANIL

Admin
Teşekkürler
 
Tepkiler: asigsasi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...