Mobil site

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
arkadaşlar. Maxicep forum görüntüsünü bilgisayar görünümü yapın. Sonra sayfanın en altında forumun görüntülenme seçenekleri var oraya tıklayın ve orada mobile yazıyor .sakın mobile light seçeneğini tıklamayın çünkü şu an ki versiyonu şekline dönersiniz. Dediğim o mobile versiyona tıklayın böylece vbulletin olarak yeni forum versiyonu olacak artık telefonunuzda maxicep forum.
 

asigsasi

Üye
bizim kastettiğimiz o değil m.maxicep.com
 

15097

Üye
Yavuz, senin dediğin hep vardı zaten

- - - Eklendi - - -

Yavuz, senin dediğin hep vardı zaten
 

Mert045

Üye
Subdomain ve yeni tasarım gelecek onu bekliyoruz yavuz.
 

asigsasi

Üye
konu açılalı 10 gün oldu hala ozan beyden bir açıklama yok
 

navti

Üye
gelir insallah
 

15097

Üye
Sabredin, sadece mobil site değil, alıntı yapıldıgında bildirim gelmesi icinde ugrasiyorlardir eminim.
 

15097

Üye
Hâlâ gelmedi ama ya! Bekliyorduk.Bekliyoruz.Bekleyeceğiz.Ama sabrımız tükendi
 

asigsasi

Üye
arkadaşlar aynı konudan yine açıldı ve ozan bey dediki

Ozan 03:45:21 20.07.2012
Arkadaslar, ana sayfa mobil websitemiz yasanan aksaklıklardan sonra tekrar yeniden tasarlandı ve hazır diyebilirim, son testleri yapılıyor. En kısa zamanda forum tarafı da biter bitmez yayına alacağız, mobil siteyi önümüzdeki aya kesinlikle bırakmayı düşünmüyoruz.
 

15097

Üye
Umarım hayalkırıklıgı yaratmaz
 

ismail

Üye
o zaman abi mobile-lighttan önceden anketleri oylayabilyoduk ama olmuyo uzun zamandır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...