Mobil site

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Mobil site
Mobil site ne zaman geliyor Temmuz ayındayız hala bi değişikik yok
 

asigsasi

Üye
çok haklısın kardeşim bi açıklama gelmeli artık
 

Praet0r2

Üye
şuan mobil siteden yazıyorum vbültenli güzelde olmuş
 

asigsasi

Üye
bizim demek istediğimiz m.maxicep.com
 

Praet0r2

Üye
pardon yeniyim de konuya muaffak değildim kusura bakma
 

Mobilator

Emekli Yönetici
Net bi zaman verilse iyi olacak.
 
    Konu Sahibi
hala mobil lite var açiklama bekleyelim bakalım
 

asigsasi

Üye
bu açıklama gelmeyecek herhalde
 

asigsasi

Üye
mesaj editörü ve beğen butonu için önemsiyorum aslında
 

15097

Üye
Bencede gelsin en kısa zamanda yeni mobil site.Beklemekten sıkıldık artık

 

SymbianHacker

Kapalı Hesap
arkadaşlar yeni mobil site geldi ama yukarda kocama v bulletin yazıyor bunu ne zaman maxicep yapcaklar çok kötü bir durum
 
"Mobil site gelecek" diye bir duyuru yapılmadıysa boşuna beklemeyin.
 

asigsasi

Üye
açıklama yapıldı fakat ellerinde patladı galiba
 

15097

Üye
O kadar ısrar ettik artık en kısa zamanda çıkar herhalde
 

esokmen

Üye
Beklemedeyiz. bu arada Anıl kardeş hemşeri çıktık
Çok yararlı paylaşımların var eline sağlık.
 
Tepkiler: anılbaran
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...