Mobil site açıldı!!!!!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Mobil site açıldı!!!!!!!
sonunda

- - - Eklendi - - -

ama biraz zayıf kalmış gibi
 

ogzhnoTr

Üye
Evet adres neeeeee ? Heyecan yaptım.
 
    Konu Sahibi
Mobilden giremedim .
ama pc den açılıyor..... Sitenin aşağısındaki tema bölümünden mobil i seçin.
 
Evet o sadece tema.pek bi işe yaramıyor,belki kotanın fazla gitmesini engelleyebilir başka işe yarar mı bilmiyorum,görünümü de güzel değil zaten
 
ben de heyecanlandım
Bu tema zaten vardı
 

ismail

Üye
ben üye oldum olalı var bu
 
Noluyor yaw açıldımı açılmadımı. Açıldıysa link ne ?
 

ogzhnoTr

Üye
Acilmadi. Buyuk ihtimal yarin acilir.
 

Joker.

Üye
Furkan heyecanladırdın dedim belki v bulletini değiştirmişlerdir oda aynıymış.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...