mobee nett 7 alınır mı ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
mobee nett 7 alınır mı ?
iyi akşamlar.

elimde n95 var mobee nett 7 ile takas yapıcam. 400 mhz olan cihaz. sizce takas yapmalı mıyım yapmamalı mıyım ? ve nedenleri.
oyunlar iyi oynanır mı ve film,web nasıldır ?

şimdiden teşekkürler.
 
    Konu Sahibi
40 kişi bakmış hala cevap yok.
 

222112

Üye
n95 kullanmadım ama symbian sistemli ramı ve işlemcisi iyiyse güzel bişeydir.bende mobee 7 var ama dediğim gibi n95 iyiyse değişme derim.Mobee nin bu modeli birçok 3 boyutlu oyunda kasar ve bazı videoları sağlıklı çalıştırmaz

----------Eklendi @ 13:19:24 ---------- Yazıldı @ 13:18:18 ----------

kamerası iyi değil ama maillerine falan bakcaksan al
 

Necmati

Üye
Dokunmatik kalitesi ve çekirdek hızı iyise tabiki alın.
 
    Konu Sahibi
valla abicim sizler yorum yazmadan önce aldım ne yazık ki.
çok kötü değil ama n95 i elimden çıkarmak iyi oldu eskiyor artık.
boş bir zaman bulduğumda detaylı inceleme yapacağım kimsenin aklında soru işareti kalmasın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...