Mizah mı şimdi bu?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Mizah mı şimdi bu?
:



 
Bunları biliyor musunuz?
Fenerbahçe taraftarının;
- Renkli televizyondan Türkiye Kupasını aldıkları töreni izleyemediğini,
- İnternette kupa zaferi kutlayamadığını,
- Türkiye Kupası;nı kazandıklarını SMS ile eşe dosta haber veremediğini,
- Özel TV ve radyo kanallarındanTürkiye Kupasını Fenerbahçe kazandı anonsunu dinleyemedigini,
- 1983 doğumlu Fenerlilerin 3 cumhurbaşkanı, 15 hükümet görmelerine rağmen hâlâ Türkiye Kupası göremediğini biliyor muydunuz?
23 yılda neler oldu neler?
- Fenerbahçe, Türkiye Kupasını en son aldığında, Sayın Kenan Evren Cumhurbaşkanıydı, Merhum Turgut Özal 1983 sonunda Başbakan oldu, Sayın Süleyman Demirel, Sayın Bülent Ecevit, Sayın Necmettin Erbakan, Merhum Alpaslan Türkeş yasaklı liderlerdi; DSP, SHP, MHP, CHP siyaset sahnesinde henüz yer almamıştı, 12 Eylül sonrasının yerel seçimleri henüz yapılmamış, Bedrettin Dalan İstanbul Belediye Başkanı olmamıştı, Koç Grubunun patronu Merhum Vehbi Koçtu...
23 senede neler oldu neler, sadece Fenerbahçe Türkiye Kupasını alamadı!
Fenerbahçe kupayı en son aldığında;
- Atatürk Havaalanının adı Yeşilköydü.
- Vatandaşlıktan çıkarılan Cem Karaca yurda dönmemiş,Ben bir ceviz ağacıyım Gülhane Parkında şarkısını yapmamıştı.
- Usta sinemacı Yılmaz Güney hayattaydı.
- Adile Naşit hayattaydı.
- Askerlik 18 aya henüz inmemişti.
- İnsanlık internetle tanışmamıştı.
- Çernobil patlamamıştı.
- Cep telefonu, araç telefonu yoktu.
- Taksilerde taksimetre yoktu.
- Şehirlerarası telefon görüşmeleri için 031 aranır ve kayıt verilirdi.
- Televizyon tek kanallıydı.
- Sovyetler Birliği dağılmamıştı. Berlin duvarı yıkılmamıştı.
- KDV icat edilmemişti.
- İkinci Boğaz Köprüsü yoktu.
- Otoyollar yoktu, AIDS yoktu.
- Üzerimizde dolar, mark bulundurmak suçtu.
- İran ile Irak savaşıyordu.
- Telefon numaraları İstanbulda 6, diğer kentlerde ise 4 veya 5 rakamlıydı.
- Naim Süleymanoğlu, Bulgar vatandaşıydı (Naim Suleymanof).
 

aLli_28

Üye
arkadaşlar bu galatasaraya yapılmış büyük bir hakarettir.
Beşiktaşlı olduğuma göre sorun yok: :
 
    Konu Sahibi
Valla ben de Galatasaraylıyım ancak yabancı transferini yaptığımıza göre sorun yok. No crisis; no cry! :
 
heheheeheh tam galatasaraya göre bi karikatur
 

androgen

Üye
Fenerli işte ne olacak anca böyle avunuyorlar. Para herşey değildir bunu öğrenemedi bunlar kıyamete kadar daha öğrenemezler...
 

kurt bey

Üye
güsel güsel bu sezon öle olmasada geçen sezon takımın hali vahimdi. bir galatasaraylı olarak pek rahaztsız olmadım sonuçta bizde febeyle ilgili çok şey yazıp çiziyoruz
paylaşım için tşk.
 
Ben beşiktaşlıyım.ama espiri güzeldi, bu arada herşey parayla olmuyor GS parasız uefa kupasınıda aldı süper kupayıda
 
alınmayın arkadaşlar mizah bu,gayette güzel,.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...