Minoo (Pınar) tekrardan mod. oldu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Minoo (Pınar) tekrardan mod. oldu
Eveet artık eski modumuz görevine geri döndü @minoo
tekrardan hayırlı olsun tam beklediğim yerde görevli olmuşsun
 
Tepkiler: L-LumieRe, SHS ve minoo

DiaBLoS

Admin
İyi de yeni olmadı ki
 
Tepkiler: spy ghost

atoubo

Üye
Bi sampanya acinnn
 

minoo

Üye
2.kez yetki kutlama konusu açılan tek mod benim sanırım
2.kez duygulandım yahu Teşekkür ederim canım
 
Tepkiler: spy ghost ve SHS

SHS

Üye
Hayırlı olsun
 
Tepkiler: minoo

minoo

Üye
Teşekkür ederim canım
 
Tepkiler: SHS ve spy ghost

klongs

Üye
hayırlı olsun partiyi nerde yapıyoruz
 
Tepkiler: spy ghost

minoo

Üye
Partiyi biz 01.01.2011'de yapmıştık. Bu kez parti yok
 

.Murat.

Üye
minoo hayırlı olsun başarılar dilerim
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Konuyla alakasız olacak ama şuan geometri çözüyorum ve bir sorum olacaktı: Üçgenin iç açı toplamı kaçtı ?
 
Minoo mod olalı yıllar oldu.Hatta yetkilerimle kucaklaşıyorum diye yazmıştı.Bende hayırlı olsun demiştim Adem yeni fark etmiş
2.kez hayırlı olsun


---------- Eklendi @ 17:32:13 ---------- Yazıldı @ 17:31:38 ----------

Konuyla alakasız olacak ama şuan geometri çözüyorum ve bir sorum olacaktı: Üçgenin iç açı toplamı kaçtı ?

180
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Tamam sağolasın kardeşim. Sorunun doğru cevabını bulabildim görünüşe bakılırsa
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...