15097
Üye
-
Konu Sahibi
-
fiyat uygun olsun,para olsun bende alırım
konuyla ne alakası var bunun simdiLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ya keşke kimse görmese de ucuza gitse
- - - Eklendi - - -
Sadece amerika ya gidiyor gibi .
konuyla ne alakası var bunun simdi
Hayal sınır tanımaz derler
Hayal sınır tanımaz derler
Tablet bilgisayar.İz[Mir]Kan;4939937' Alıntı:Cep telefonu mu bu?
Katılıyorum abim çeşitlilik ve yeterlilik bu tür konularda ön plana çıkıyor .Apple'ın da bunları yapması gerekiyor.Aslında gelmeli herkes 10 inch kullanmak istemeyebilir. Apple çeşit çıkarmayı öğrenmeli bence şuanda çok başarılı ama diğer işletim sistemleri de çok hızlı gelişiyor özellikle arayüzde ayrıca oyun/uygulamada da onu geçtiğinde piyasada şuanki kadar varlık gösteremeyebilir. Lüks diye alan olsa da eskiden Blackberry ve Nokia'nın üst modelleri de lükstü herşey çok fazla değişti malum piyasa belli olmuyor. Düne kadar 6600-6630-Ngage ve oyunları lüks iken şimdi dokunmatikten aşağı telefon kullanan yok 55-60 yaşlarında bir amcam bile dokunmatik kullanıyordu metroda görüyordumApple her konuda fazla olmasa da yeterli sayıda çeşit çıkarmalı
- - - Eklendi - - -
Tablet bilgisayar.
Aynen öyle kardeşim
Katılıyorum abim çeşitlilik ve yeterlilik bu tür konularda ön plana çıkıyor .Apple'ın da bunları yapması gerekiyor.
Bencede.Ama Apple bu şekilde devam edip iphone 5 yerine 4s ipad 3 yerine new ipad çıkarıp bizleri hayal kırıklıgına ugratmaya devam ederse gözden düşer Apple. (Ben new ipad ve iphone 4S'i kötülemek amaçlı yazmadım.Herkes biliyor zaten hayal kırıklıgı oldugunuAslında gelmeli herkes 10 inch kullanmak istemeyebilir. Apple çeşit çıkarmayı öğrenmeli bence şuanda çok başarılı ama diğer işletim sistemleri de çok hızlı gelişiyor özellikle arayüzde ayrıca oyun/uygulamada da onu geçtiğinde piyasada şuanki kadar varlık gösteremeyebilir. Lüks diye alan olsa da eskiden Blackberry ve Nokia'nın üst modelleri de lükstü herşey çok fazla değişti malum piyasa belli olmuyor. Düne kadar 6600-6630-Ngage ve oyunları lüks iken şimdi dokunmatikten aşağı telefon kullanan yok 55-60 yaşlarında bir amcam bile dokunmatik kullanıyordu metroda görüyordumApple her konuda fazla olmasa da yeterli sayıda çeşit çıkarmalı
- - - Eklendi - - -
Tablet bilgisayar.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?