ANIL
Admin
-
Konu Sahibi
-
Teşekkürler bu oyunun hastasıyım
- - - Eklendi - - -
Bu linkler hep telden sorun çıkardı buyrunLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Wifiden mi cekiyor sdyi?
eywallah. en büyük zippy
- - - Eklendi - - -
online a giremiyorum yine. ne yapmam lazım?
Teşekkürler bu oyunun hastasıyım
- - - Eklendi - - -
Bu linkler hep telden sorun çıkardı buyrunLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ne demek
Malesef
ama
ama paket ayrıştirma hatası verdi
android surumu 4+ mı?
MalesefBende Atrix Almayı Düşünüyorum Da 4.0 Güncellemesi Yokmu Ve Öneriyormusunuz ?
telefon mükemmel tek sirun android 2.3.4 eğer rom atarm dersen tavsiye ederim bulursan al bi kaç yil daha rahat goturecektir
ama vine yüklenmiyo mesela onlar kotu
XT910 RazR'mı ? O Benim Bütçeyi Biraz Aşıyor Ama Bi Bakarım Sağol
ama razr xt910 alabilirsen işlemcisi daha iyi ve android 4.0.1 sanırm
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?