OndeatD Üye azomania' Alıntı: Bizde ingilizce biliyoruz ama Türkçemizi Türkçe olarak kullanalım ki yarınlara bırakacağımız bir vatanımız ve dilimiz olsun.Daha çok duyarlılık lütfen...Hatta biraz sonra imzamı değiştireceğim. Genişletmek için tıkla ... haklısın msn dili diye bir saçmalıkda var buda onun gibi bu uyarın için teşekkür ederim lütfen burda Türkçe konuşalım...!
azomania' Alıntı: Bizde ingilizce biliyoruz ama Türkçemizi Türkçe olarak kullanalım ki yarınlara bırakacağımız bir vatanımız ve dilimiz olsun.Daha çok duyarlılık lütfen...Hatta biraz sonra imzamı değiştireceğim. Genişletmek için tıkla ... haklısın msn dili diye bir saçmalıkda var buda onun gibi bu uyarın için teşekkür ederim lütfen burda Türkçe konuşalım...!