enterneoll
Üye
Çift tıkla uyandırma özelliği daha önce androidde kullanılan bir özellikti yineAynen kullanınca Nokia sleeping screen havası sezdim; profesyonellik, akıcılık kusursuzluk pek Microsoft'un harcı şeyler değil programı yazan kesin eski Nokia'dan bir eleman video ve müzik programlarına el atmasını bekliyoruz
Ancak ilk çıktığında devrimmiş gibi tanıtıp yüzsüzlük yapan yine o Nokia zamanında çift tıkla uyandırmayı gözde sokmasını bilmiyor muydu ama yapmadı android hemencecik kapıp kendi yapmış gibi tanıttı
Pehh bide gelecek androidle diyorlar herşeyi Nokia'dan çalarsa ve tüketici bilmezse öyle olur tabi
nereye çift tıklayarak ekranı kapatmayı düşünüyosun peki
Çift tıkla uyandırma Nokia N9 ile hayata geçmiştir, LG G2 ile değil. LG sadece reklamını iyi yapmıştır.Çift tıkla uyandırma özelliği daha önce androidde kullanılan bir özellikti yine
g2 ve g3 de ana ekranda duvarkağıdının ustune iki kere tıklama ile kapanıyo ekran bizde kutucuklardan dolayı imkansız o dediğiniz yerlere tıklamaksa zor bence (kucucuk yer sonuçta)Sağ üstteki saatin üstü iyi olurdu g3 tarzı
g2 ve g3 de ana ekranda duvarkağıdının ustune iki kere tıklama ile kapanıyo ekran bizde kutucuklardan dolayı imkansız o dediğiniz yerlere tıklamaksa zor bence (kucucuk yer sonuçta)
Windows logosunu basılı tut bakayım boş muymuş? Bunun işe yaramadı için başlat ekranına dönmek gerekir.Her zaman söylerim. Windows logosunun üstüne basılı tutunca kapansın. Ortadaki tuş zaten işlevsiz. Bence gayet iyi bir yer
Windows logosunu basılı tut bakayım boş muymuş? Bunun işe yaramadı için başlat ekranına dönmek gerekir.
Bende boş???
Abi sadece iki saniye basılı tut bak bakalım bir şey çıkıyor mu? Hemen basıp bir saniye tutarsan ana ekranda atıyor. Anca aynı cortana yada sesli asistan gibi basılı tut tepki yokİşte bu çok hoş olur. Hem her basınca da kapanmaz daha ne bulayım ben
Oluyor de mi?
Kardaş sen hayırdır ? Kedimi çalmışınSağ üstteki saatin üstü iyi olurdu g3 tarzı
Yav yandaki tuşa basın kapansın be uğraşıyoruz o küçük yere basmaktansa yaandaki tuşa basar kaoatırım
Kardaş sen hayırdır ? Kedimi çalmışın
Ekranı kapamak için yandaki tuşa basmak istemiyorsanız Lock Screen gibi uygulamaları kullanırsınız. Şuan dahi tek seçeneğin yandaki tuş olmadığını, bir alternatifin olduğunu biliyorsunuz. Sisteme entegre olması elbette daha iyi olur ama olmaması da çok mühim değil bence.
Tabi konuşacaksınız, aslında eleştiri gibi olmuş yaptığım yorum. Bir gülücük koymayı es geçmişim. Birde bu Gestures geliştirilince belki arama dışında telefonu ters çevirince ekran kapatılabilir. Tekrar çevirince açılır falan, belki...Güncelleme haberleri azalınca konuşacak pek bişey kalmıyor . Biz de bunları konuşuyoruz . Yoksa zaten bende lock screen kullanıyorum
Bende yeni fark ettimAynenSen yazınca baktım aynı
Bende yeni fark ettim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?