Haber Microsoft'tan Gestures Beta Mağazada

Çift tıkla uyandırma özelliği daha önce androidde kullanılan bir özellikti yine
 

Sensation

Emekli Yönetici
Çift tıkla uyandırma özelliği daha önce androidde kullanılan bir özellikti yine
Çift tıkla uyandırma Nokia N9 ile hayata geçmiştir, LG G2 ile değil. LG sadece reklamını iyi yapmıştır.
 
Tepkiler: RetaXter, pirenuri, narnia16 ve 1 kişi daha

mzcoools

Üye
Bunları tek tek çevirip açıklayacak biri yok mu İngilizcesi iyi olan
 

bayon

Üye
Sağ üstteki saatin üstü iyi olurdu g3 tarzı
g2 ve g3 de ana ekranda duvarkağıdının ustune iki kere tıklama ile kapanıyo ekran bizde kutucuklardan dolayı imkansız o dediğiniz yerlere tıklamaksa zor bence (kucucuk yer sonuçta)
 

emz

Üye
g2 ve g3 de ana ekranda duvarkağıdının ustune iki kere tıklama ile kapanıyo ekran bizde kutucuklardan dolayı imkansız o dediğiniz yerlere tıklamaksa zor bence (kucucuk yer sonuçta)


Her zaman söylerim. Windows logosunun üstüne basılı tutunca kapansın. Ortadaki tuş zaten işlevsiz. Bence gayet iyi bir yer
 
Tepkiler: mzcoools

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Her zaman söylerim. Windows logosunun üstüne basılı tutunca kapansın. Ortadaki tuş zaten işlevsiz. Bence gayet iyi bir yer
Windows logosunu basılı tut bakayım boş muymuş? Bunun işe yaramadı için başlat ekranına dönmek gerekir.
 

emz

Üye
Windows logosunu basılı tut bakayım boş muymuş? Bunun işe yaramadı için başlat ekranına dönmek gerekir.


Bende boş???
Abi sadece iki saniye basılı tut bak bakalım bir şey çıkıyor mu? Hemen basıp bir saniye tutarsan ana ekranda atıyor. Anca aynı cortana yada sesli asistan gibi basılı tut tepki yok İşte bu çok hoş olur. Hem her basınca da kapanmaz daha ne bulayım ben
 
Tepkiler: pirenuri

Silinen Üye 476002

Kapalı Hesap

 
Tepkiler: skynet, OnurYurdakul ve emz

zaakaan

Üye
Ekranı kapamak için yandaki tuşa basmak istemiyorsanız Lock Screen gibi uygulamaları kullanırsınız. Şuan dahi tek seçeneğin yandaki tuş olmadığını, bir alternatifin olduğunu biliyorsunuz. Sisteme entegre olması elbette daha iyi olur ama olmaması da çok mühim değil bence.
 

Silinen Üye 476002

Kapalı Hesap

Güncelleme haberleri azalınca konuşacak pek bişey kalmıyor . Biz de bunları konuşuyoruz . Yoksa zaten bende lock screen kullanıyorum
 
Tepkiler: zaakaan
lock secreen şuan gayet iyi bende onu kullanıyorum
 

zaakaan

Üye
Güncelleme haberleri azalınca konuşacak pek bişey kalmıyor . Biz de bunları konuşuyoruz . Yoksa zaten bende lock screen kullanıyorum
Tabi konuşacaksınız, aslında eleştiri gibi olmuş yaptığım yorum. Bir gülücük koymayı es geçmişim. Birde bu Gestures geliştirilince belki arama dışında telefonu ters çevirince ekran kapatılabilir. Tekrar çevirince açılır falan, belki...
 
Tepkiler: ErturkSahin

braayn

Üye
Uygulama şıkır şıkır çalışıyor ama her yeni ozellikde bu şekilde uygulama ile gelecekse vay halimize bu özelliği gömsene sistemin içine ne diye ekstra bir uygulama olarak geliyor.