Haber Microsoft'tan Gestures Beta Mağazada

normal uygulama listesine yüklüyor di mi? Ayarlara betadan çıkınca geçecek sanırım
 
Tepkiler: Serhan

Emre

Üye
Allah Bilir Sadece Lumia Cihazlar İçindir
 

Sensation

Emekli Yönetici
Kesinlikle eski Nokia'nın bir uygulaması bu. Ellerine sağlık. Microsoft'tan beklemiyorum zaten
 

KenanK

Üye
uhhh.. çok iyimiş ya la İlk Discovery Elite de görmüştüm direk açılma olayını. Microsoft 3 adım daha ilerletmiş. Tebrikliyorum.
 
İsteseler yapıyorlar da işte, zorda değil ki bunu programlamak. Ciddiyim. Ana neyse iyi bi gelişme
 

Emre

Üye
Bu Uygulama Hc 8 x Yuklenmez...
Microsoft Kendi Sistemiyle Yarışıyor Olabilir..
 
Uygulama güzelmiş de mesela telefonu cebinden hızlıca çıkardın, o zaman da açılıyor mu telefon. Eğer öyleyse fazla işe yaramaz.
 

emz

Üye
Çök çök çök çök çök mükemmel ya Hemen yüklüyorum. Bu uygulama kaçmaz. nasıl oldu da böyle başardılarsa
 

skynet

Üye
Beta ailemize bir üye daha katıldı
 
Tepkiler: Rainesto ve emz

serinaga

Üye
Harika bir haber, harika bir uygulama, teşekkürler paylaşım için ...
 

Raskoln

Üye
Eller kirliyken direkt telefonu açmak güzel olmuş ama kulağa götürmeden yanlışlıkla açılırsa kötü.
 

dakamon

Üye
Eller kirliyken direkt telefonu açmak güzel olmuş ama kulağa götürmeden yanlışlıkla açılırsa kötü.
Şunu bir deneyin telefon çalınca elinize alın ve ters çevirip masaya koyun. Ben böyle yaptım açıldı telefon. Olmaması gerekiyor.
 

serinaga

Üye
Kapaklı kılıf kullanıyorum, az evvel denedim, kılıfla açılmıyor, telefon çalarken kılıfın kapağını kapattım - açtım ve açılmadı telefon, telefonu kulağa götürünce açıldı. Kılıfın kapağını açmadan kulağa götürdüm açılmadı. Yani kılıfın kapağı kazaen açılma yapmadı. Diğer fonksiyonlar da çalışıyor, L1520 ...
 
Tepkiler: Sensation

dakamon

Üye
Belkide sadece yakınlık sensörü de yetmiyordur ekrana derimizin de değmesi gerekiyor olabilir.
 
Hazir millet gaza gelmisken yazayim suraya : )

Satilik 1320 var hemde kulaga goturunce dokunmadan acilan modellerden : ))
 
Tepkiler: StartTheGame, knfıeman, pirenuri ve 5 diğerleri
bunu Samgung yeni telefonlarında yenilik olarak çıkartıp yeni telefonu milyonlar satıyor, Microsoft tüm eski-yeni cihazlarına güncelleme/uygulama olarak veriyor kimse değerini bilmiyor(!)
Samsung bu özellikleri 2012den beri kullanıyor haberiniz olsun diye yaziyim
 
Tepkiler: lazye ve luckysleven

Emre

Üye
Sanırım Uygulama Yanklık Sensör üyle Çalışıyor,
Nokia Lumia 530 Accelerometer Var
 
Samsung bu özellikleri 2012den beri kullanıyor haberiniz olsun diye yaziyim
tamam biliyorum, 2012de çıkarttığı galaxy modellerinde bu özelliklerini alladı pulladı sattı eyvallah, peki bu özelliği 2012den önce çıkarmış olduğu hangi modellerine yazılım güncellemesi ile getirdi? benim parmak basmak istediğim nokta bu. yani Microsoft yeni çıkaracağı bi modele bu özellikleri koyup bakın bunda bu var hadi satın alın demedi, tüm modellerine bi yazılım ile getirdi. fark burda
 
Tepkiler: Aybin.Kilic, pirenuri, serinaga ve 1 kişi daha