Haber Microsoft, Android için Arrow Launcher Duyurdu!

Emre

Üye
    Konu Sahibi
Microsoft, Android için Arrow Launcher Duyurdu!
Redmond devi Microsoft, bir Android başlatıcısı geliştiriyor. Arrow Launcher olarak nitelendirilen uygulama beta olarak test ediliyor.



Microsoft tarafından Android için geliştirilen Arrow Launcher uygulamasının APK dosyasını indirmek için tıklayabilirsiniz.
 
Tepkiler: Gönüldaş
Microsoft tan falan win8 launcheri beklerdim ama vuda hos olmus
 

sLeepLe

Üye
Arrow görünce dedim dizi odaklı bir şey mi diye konuya girince amaaaan oldu
 

turancen

Üye
Microsoft demişki, bu launcher ile, androde giriş yapayım ama ilk olarak launcher ile başlayım demiş ve ortaya böyle bişey çıkmış, tutarmı, bence hiç tutmaz.
 

Emre

Üye
    Konu Sahibi
edit.
 
Son düzenleme:
Tepkiler: Gönüldaş

turancen

Üye
sadece mobil ile ilgili kısmı aldı. Nokia halen en büyük patent sahibi ve telekomda 1 oldular. 2016 bir fırtına kopacak teknoloji dünyasında ama çığ kimin üstüne düşecek bakalım
Microsoftun üstüne düşecek tabi
 

H0lligan

Üye
ben begendim cok launcher degistiren oyle efektli bise arayan biri degilim ama sevdim biraz bunu tabi cm12.1 kullanidigim zaman trebuchet dururken bunu kullanmam ama kitkat da kullanirim guncellemeyle bence guzel bir yere varir bu
 

Emre

Üye
    Konu Sahibi
Wp'den umudu kesmişler belli.
 

H0lligan

Üye
nerede okudugumu hatırlamıyorum ama gececegini sanmak
bence gecer windows bu ya pc yazilimk yillarin BILGISAYAR teknolojisinin telefonda ne isi var ki gerek siz gereksiz seyler yapiyolar nokia yadan pek haz etmem zaten ama uzerinden az parada kazanmadik hani cok geldi nokiayanin yeni modelleri tamire dandik yapiyolar heralde yada millet kullanmayi bilmiyor ama bunlar benim goruslerim sizinkilere lafim da yok gecsede iyi olur hani
 

yeumyang

Moderator
bende gecmesini isterim cihazları fena degil güzel cihazları var ama microsoft icin ekstra para demek android sistemi kendi işletim sistemi varken biraz az ihtimal var nokıa yı severim ama nokıa fanı degilim telefon işine bir dönsün bakalım nasıl cihazlar gelecek
 
Aynı bu görünüme sahip 1000 tane launcher var markette zaten. Kısacası çöp
 

H0lligan

Üye
hadi bakalim hayirlisi insallah ucuz ve kaliteli cihazlarla baslarlar