Haber MicroSD'li Galaxy Note 5 Geliyor!!

Türe

Üye

(Yanlışlıklar olabilir.) Note 5'in çift sim kartlı versiyonunun microSD slotuyla geleceği söyleniyor. Bu slot Galaxy A serisinde görülen slot gibi hibrit olacak istenirse sim kart girişi için kullanılabilecek ya da bunun yerine hafıza yükseltmesi için kullanılabilecek.
Translate kullanmadan adam akıllı çevirde görelim o zaman

Hitap tarzın hiç hoş değil. Herkesin ingilizcesi olmayabilir. Biliyorsan sen çevirebilirsin bilmiyorsan şikayet etmezsin.
 
Tepkiler: teknolojibaronu
    Konu Sahibi
Bahsettiğin hibrit teknolojisini bilmediğim için ingilizce metni kopyaladım bende. @Türe paron sen çevirmişsin
 
Tepkiler: Türe
    Konu Sahibi
Madem böyle güzel bir özellik var S6 Edge Plus için de çift simli modelin 2.simi microsd yapılabilir?
 
    Konu Sahibi
Galaxy A serisinde madem yapıldıysa onlara bakıp anlayabilirsin.
 
    Konu Sahibi
Demek istediğimi anlamamışsın. Eğer ki sen 2 tane sim kartı takarsan microsd karta doğal olarak yer kalmayacak. Fakat eğer sen tek sim kart kullanıyor isen, diğer 2. Sim kart girişi boşta kalacağı için o girişe microsd kart takabilirsin. Bu kadar basit bunuda anlayın lütfen dahada basitleştirilemez en basit anlatım.
 

MAERKEK

Admin
Teknolojiyi baya geliştirmişler ama anlamadığım bir nokta var tek hibrit slot mu yoksa sim kart slot + hibrıt slot mu
 
Teknolojiyi baya geliştirmişler ama anlamadığım bir nokta var tek hibrit slot mu yoksa sim kart slot + hibrıt slot mu
Tek slot ta tek giriş. Yani bazı cepler gibi tek slotta çift Çekmece değil öyle olursa çok iyi lakin çihaz kalın olur biraz.
 

bozok_tr

Üye
Tepkiler: ~N.A.W.Y~ ve teknolojibaronu

man20

Üye
hibrit şeklinde olması iyi olmuş. 2. slotu istediğin gibi kullanabilirsin. Umarım sadece bu şekilde telefonu çıkartır. Çünkü artık micro-sd'siz telefon çıkartılmaması lazım.
 

Emre

Üye
(bknz: Grand 2 Çift Sım)
 
hibrit şeklinde olması iyi olmuş. 2. slotu istediğin gibi kullanabilirsin. Umarım sadece bu şekilde telefonu çıkartır. Çünkü artık micro-sd'siz telefon çıkartılmaması lazım.
Tam tersi artık çoğu amiral gemisi iphone tarzı yapıyor. Sabit batarya ve sd siz model
 
Tepkiler: teknolojibaronu