Micro Pool 2007 [HER MODEL İÇİN .SİSX]

@yt@(

Üye
n 70 hiç bi halt açtığı yok.süper olmuş.
 

speeds

Üye
sağol kardeş n73 de çalışır inşallah
 
n72 de sorun cıktı neden dosya bozuk diyo....
 

omer1230

Üye
ya üstadlar bu oyunu nasıl oynıyacaz topları içeri sokuyom yine de sıra ona geçiyo renklerin sırası varmı acaba
 

ademm2

Üye
çok aramıştım.teşekkürler dostum
 
dostum kolay kolay kimseye tşk etmem ama...özellikle çok tşk ediyorum..böyle bilardo oyunu arıyordum.süperin süperisin..... ))
 

TUZAKLI

Üye
N 80 de sorunsuz çalıştı kardeş eywallah sen bu işi biliyon
 
süresi geçmiş sertifika diyor ustaa tel:n73
 

sel25

Üye
kardeş sağol Allah razı olsun emeğine sağlık
 
arkadaşlar herşey güzelde bakıyorum çogu kişi MicroPool.****** sertifika sonunu yaşıyor.bende bunlardan biriyim.MicroPool.****** sorununu detaylı birşekilde anlataçak varmıdır..nasıl oyunu yapacagız...

saygılar
 
Arkadaşlar ****** exe olarak varmı acaba şimdiden teşekkürler