hafrix Üye ya birader ellerine sağlık ama ben bu imei olayından anlamadım yani nasıl ful yapacaz sana zahmet yardımcı olsan sevinirim teşekür ederim.
ya birader ellerine sağlık ama ben bu imei olayından anlamadım yani nasıl ful yapacaz sana zahmet yardımcı olsan sevinirim teşekür ederim.
engin_erg Üye babacan çok teşekkür ederim bayadır aramıştım bu oyunu iyiki buraya üyeyim +++ ellerin dert görmesin
engin_erg Üye babacan her model diyorsun ama e65 ve 6280 modellerine uymadı bizdemidir sorun yoksa her model için değilmi????
babacan her model diyorsun ama e65 ve 6280 modellerine uymadı bizdemidir sorun yoksa her model için değilmi????
cnrokt Üye Konu Sahibi engin_erg' Alıntı: babacan her model diyorsun ama e65 ve 6280 modellerine uymadı bizdemidir sorun yoksa her model için değilmi???? Genişletmek için tıkla ... oyunu bulduğum yerde her modele diyor (os9.1) ama ben sizin gibiler için denediğim modelleri özellikle belirttim.... gerisi sizin problemin... sevgiler.
engin_erg' Alıntı: babacan her model diyorsun ama e65 ve 6280 modellerine uymadı bizdemidir sorun yoksa her model için değilmi???? Genişletmek için tıkla ... oyunu bulduğum yerde her modele diyor (os9.1) ama ben sizin gibiler için denediğim modelleri özellikle belirttim.... gerisi sizin problemin... sevgiler.
cazry Üye sağol dostum çok güzel bişi nerden uldun manyak bişi ben bulamıyom böyle şeyler neden acaba hala çözemedim
sağol dostum çok güzel bişi nerden uldun manyak bişi ben bulamıyom böyle şeyler neden acaba hala çözemedim