Micro Pool 2007 [HER MODEL İÇİN .SİSX]

PETRO73

Üye
N73 de sorunsuz çalışmıştır.
 
bayılırım bu oyuna. ellerine sağlıkkkk
 
eline sağlık kardeş güzel oyun
 

hafrix

Üye
ya birader ellerine sağlık ama ben bu imei olayından anlamadım yani nasıl ful yapacaz sana zahmet yardımcı olsan sevinirim teşekür ederim.
 

nozden

Üye
payLaşm içn saoL kardeş
 

majör

Üye
rar da kodu bulamıyrm
 

GuNSTuR

Üye
güzele benziyo bi deniyim bakayım paylaşım içinde saol
 
babacan çok teşekkür ederim bayadır aramıştım bu oyunu iyiki buraya üyeyim +++ ellerin dert görmesin
 
babacan her model diyorsun ama e65 ve 6280 modellerine uymadı bizdemidir sorun yoksa her model için değilmi????
 

cnrokt

Üye
    Konu Sahibi
babacan her model diyorsun ama e65 ve 6280 modellerine uymadı bizdemidir sorun yoksa her model için değilmi????

oyunu bulduğum yerde her modele diyor (os9.1) ama ben sizin gibiler için denediğim modelleri özellikle belirttim.... gerisi sizin problemin...

sevgiler.
 

img_61

Üye
N73 de sorunsuz çalışıyor sağolasın üstat
 
ellerine sağlık dostum teşekkürler
 

cazry

Üye
sağol dostum çok güzel bişi nerden uldun manyak bişi ben bulamıyom böyle şeyler neden acaba hala çözemedim