map yukleniyo yuklenince bembeyaz oluyo kaliyo hep nokia e72 de oyundan cikip uyg yoneticisinden bidaha giriyom map gozukuyo sonra hemen oyundan atiyo helppp
denedim hepsini oyundan home tusu ile cikip handytask da geri giriyom map geliyo ama silah felan yok sag tusa basiyom mesela sonra cıkıp bidaha handytaskmanda giriyom adam sag tarafa dönüyö