meyve sanatı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kemanix

Üye
    Konu Sahibi
meyve sanatı





















 
Tepkiler: Lina_TR ve RocK_FaTiH

kemanix

Üye
    Konu Sahibi
beğendiğinize sevindim
 

Lina_TR

Üye
Çok güzeldi ve komikti
 

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Çok uğraş isteyen birşey olduğu kesin.
 

kemanix

Üye
    Konu Sahibi
montaj olduğunu zannetmiorm çünkü bizim üni.de aşçılık bölümünde de yapıolar bunun gibi şeyleri .tabi net bir şey söylemem imkansız ama gerçekten muhteşem şeyler
 

OGUZ_87

Üye
çok uğraşmış adamlar yaaa
 

macman

Üye
çok güzel hepsi eline sağlık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...