mesaj karakterleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
mesaj karakterleri
meraba arkadaşlar telefonum 6230i mesajlarımı hep t9 kullanarak yazarım fakat sözlük dili de türkçe olmasına rağmen bazı yazmak istediklerimin karakterleri eksik çıkıyo kelime girin diyo güncellenebiliyor mu 6230i öyle bir şansımız varsa baştan bi komple güncelleyebilirmiyiz
 
O telefon eski bir telefon sözlüğü o yüzden gelişmiş değil. Yapacak birşey yok. Emin ol ki yeni telefonlarda bile t9 tam anlamıyla yok
 
    Konu Sahibi
anladım tesekkurler
 
kelime ekleye ekleye sözlüğü sen gelştieceksin yazılım güncel değil şirketler şu sıralar t9 konusunda ihtiyatlı çok kelime yerleştiriyorlar ama nokia zamanında önem vermedi o telefonlara
 
kelime ekleye ekleye sözlüğü sen gelştieceksin yazılım güncel değil şirketler şu sıralar t9 konusunda ihtiyatlı çok kelime yerleştiriyorlar ama nokia zamanında önem vermedi o telefonlara

evet kardeşime katılıyorum......
 
Tepkiler: spy ghost
T9'a manuel olarak ekleyebileceğin kelimeler çok kısıtlı. Kapatıp açtığımda çoğu zaman kaydettiklerin gidiyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...