Merhaha ben ....

Nextman

Emekli Yönetici
kuralların dışında ne yaptılar ki
ve daha yeni üye olmuş hemen kural diyorsun gelir gelmez küfür edecek hali yok herhalde
Yeri değil ama açıklamasını yapayım kişiye ilettiğim mesajlarla ilgilidir hatırlatma. Burada zaten küfür mevzu bahis olamaz.
 
Tepkiler: The SLayeR, Who_knoxer ve Serhan

Nextman

Emekli Yönetici
Tamam sorun yok takip ediyorum
 
Tepkiler: .NeXuS., Serhan ve Who_knoxer

Murat Alper

Moderator
Samsunda lise bir zamanlar atakumdaydı şimdi başka bir ilçede babamın sayesinde buldum
 
    Konu Sahibi
:vay be : arasam bulamam
 

Anil-D

Üye
bende anil kardesim 20 yasindayim izmit kars arasi gidiyorum öyle Üniversite ogrencisiyim
 

Nextman

Emekli Yönetici
Türkçemizi daha güzel kullanmaya özen gösterelim
 
Tepkiler: .NeXuS.
Bildiğin ifşa etmişsin kendini

Şaka şaka, iyi forumlar
 
Ben de Mürteza. Kendimden bahsetmeyi pek sevmem. Tartışmayı ve edebiyatı severim. Türkçemizi de daha güzel kullanmaya özen gösterirsen memnun olurum.