Merhabalar :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Okeanus

Üye
    Konu Sahibi
Merhabalar :)
Merhaba maxicep ailesi.. Aslında merhaba kelimesi klasiktir fakat anlamını öğrendikten sonra daha sık kullanmaya başladım. Merak edenler için


Siteyi arkadaşımdan duyup üye oldum. Telefon konusunda böyle kaliteli ve aktif bir site görmedim daha önce. Site sahibine ve üyelere tebrikler..

Bu mesajı okuyan herkese benden merhaba
 
Tepkiler: Reşwan, vapur dumanı, Tuba.Erva ve 1 kişi daha

Dafny

Üye
Merhaba , hoşgeldin
 
merhaba.forumdaki izmirli sayısı artıyor
 

tragedie

Emekli Yönetici
Merhaba Hoş geldin Arkadaşım
 

mstf_l

Üye
mangdasirenin yorumuna gore heralde izmirlisin hemsehrim sayılırsın. Merhaba, hosgeldin.
 

Okeanus

Üye
    Konu Sahibi

Okeanus

Üye
    Konu Sahibi
Hoşbulduumm )
 

Reşwan

Emekli Yönetici
Merhaba arkadaş hoşgeldin keyifli forumlar dilerim.
 

Okeanus

Üye
    Konu Sahibi
Merhabalar Teşekkür ederim hepinize
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...