Merhabalar dostlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Corrupt

Üye
    Konu Sahibi
Merhabalar dostlar
Merhabalar, yeni üyeyim, dlğer teknoloji forumlarından s60v3 hakkında yüksek tecrübye sahibim.
Symbian üzerine wap sitem var.
Neyse herkese merhaba.
 
Tepkiler: FatoŞ ve SHS

SHS

Üye
merhaba hoşgeldin
 
Tepkiler: Corrupt

Enes

Üye
hoşgeldin
 
Tepkiler: Corrupt
Hoşgeldiniz, İyi forumlar diliyorum.
 
Tepkiler: Corrupt

ia.phlvn

Üye
Hoşgeldin..
 
Tepkiler: Corrupt

CABBAR

Üye
merhaba,HoşGeldin, Günaydın
 
Tepkiler: Corrupt

Corrupt

Üye
    Konu Sahibi
Hoş bulduk arkadaşlar. size de iyi forumlar
 
Tepkiler: SHS

_RYUK_

Üye
Aramıza hoş geldin
 
Tepkiler: Corrupt

FatoŞ

Üye
Merhabaa , Hoşgeldinn
İyi Forumlar..
 
Tepkiler: Corrupt

Corrupt

Üye
    Konu Sahibi
Hoşbuldukk arkadaşlar.
Burda iyi post kasılır ama
 
Tepkiler: FatoŞ

'Sefer

Üye
Hoşgeldin
 
Tepkiler: Corrupt

Corrupt

Üye
    Konu Sahibi
Güzel kasmaya yer bulduk hehe

- - - Eklendi - - -

Hoş bulduk yazıp çıkacaksın haaaha
 
Tepkiler: Amaru Shady

MasteLaa

Üye
Merhaba kuzum hoş geldin
 
Tepkiler: Corrupt

tarxhn

Üye
merhaba hoş geldin..
 
Tepkiler: Corrupt

Corrupt

Üye
    Konu Sahibi
Hoşgördük arkadaşlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...