merhaba maxicep ailesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

salman75

Üye
    Konu Sahibi
merhaba maxicep ailesi
herkese merhaba burayı uzun zamandır kullanıyordum ama bi merhaba deme fırsatım olmamıştı şimdi herkese sesleniyorum MERHABA
 
Tepkiler: Tuba.Erva ve Kingmortall

salman75

Üye
    Konu Sahibi
eyvallah sağolun arkadaşlar oturtabilirsem bende sizlere yardımcı olmaya çalışacağım ama şimdi elimde android telefon var onu çözmek için uğraşıyorum bana biraz zaman tanıyın bende bildiklerimi paylaşayım sizlerle
 

pelın_

hoşgeldiniz..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...