Merhaba MaxiCep Ailesi :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Merhaba MaxiCep Ailesi :)
Merhaba arkadaşlar, forumun 2005 yılından beri üyesiyim. Uzun zamandır yoktum aranızda nasılsınız ? Keyifler nasıl ?
 

Salihyet

Üye
Süperiz, hepimiz grip olduk sen ?
 
    Konu Sahibi
Sormayın dostlar, bende grip oldum burnumu hissetmiyorum

Maxiye uzun zamandır uğramıyordum, baktım ki çok şey değişmiş fakat güzel bir değişiklik eskiden sadeydi şimdi biraz daha cafcaflı gördüm ve reklamlar artmış.. Negative vurmuş parayı
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Eskilerden birini gördüm sanki tekrardan hoş geldiniz
 

Salihyet

Üye
Türkiyeli avatarına noldu ?
 
    Konu Sahibi
Hoşbuldum TuRkiShCowboy.. Nasıl gidiyo hayat ?

--------------- Ekleme ---------------

Salih sen benim avatarı da hatırlıyosun Walla geldim ki avatarımı kaldırmışlar.. Bu arada senin nickin salihyet´ti.. ne oldu yet gitmiş
 

Salihyet

Üye
yet mahkeme kararıyla kalktı
 
    Konu Sahibi
Hayat boş be üstad.. Yaşlanmaya, çekilip bir köşeye dünyayı izlemeyi bekliyorum. Yaş 20, bir çok şey sıkıcı. Her bir saniyemin değeri ayrı, çabalarım boşuna.. Hep karamsar günlerim.. Sağlığım iyi ama grip dışında
 

DiaBLoS

Admin
Hoşgeldin Yavuz kardeşim..

Geçmiş olsun bu arada..
 
    Konu Sahibi
@jackalx_06 hoşbulduk

@Salih

Olsun bu haline de alışırız zamanla ..
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Bu kadar eğlenceli bir üye neden aktif değilmiş bu zamana kadar
 
    Konu Sahibi
5000 metre kum pistteydim
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Hoş geldin Yavuz.
 
    Konu Sahibi
Hoş bulduk hasan abi nasılsın Aslında seni göreceğimi tahmin etmiyordum bir ara forumu bırakmıştın yeniden döndüğüne sevindim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...