Merhaba Dostlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hoşgeldin Tarık


ismimi biliyorsun zaten
 

Eykul

Üye
Cebelil Tarik welcome
 

SHS

Üye
bende hoşgeldin dedim niye soğuk oldum
 
    Konu Sahibi
Cebelil Tarik welcome
Oldu mu bu şimdi ne Cebeli Tarığı


- - - Eklendi - - -

bende hoşgeldin dedim niye soğuk oldum
Ne bilim kardeşim bi an öyle geldi sadece hoşgeldin yazınca


- - - Eklendi - - -

Hoş Geldin Paşam.
Hoşbuldum abim benim Forumda benden şikayetiniz olursa Cengiz Abiye iletirsiniz o ne derse onu yaparım bilginize saygılar
 

-efşan

Üye
Esta'ğfurullah Kardeşim.
Canımsın.
 
Tepkiler: DreaMagiC

Eykul

Üye
Cengiz DreaMagic soyle yapti boyle yapti Omenli degil dedigim bosver welcome u anla yeter
 
hoşgeldin adım ömer memleket trabzon ama 1 yıldır Başkentteyim.
 

MrTech

Üye
Hosgeldin.Keyifli Forumlar
 
    Konu Sahibi
Teşekkürler hoşbulduk
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...