merhaba :D ..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Hoşbulduk saolun 2 kişi takılınca çok kötü oluyo ama rütbemiz şimdiden yüzbaşı kafasız armağan evde olsa şimdiye yarbay olmuştuk
 

s@hr@

Üye
hoşgeldiniz iki kişi olmak iyi mi daha eğlenceli mi oluyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...