Merhaba Ben Maxicep

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Merhaba Ben Maxicep
Merhaba. Şu anda Kabız Civciv'in hesabını ele geçirdim. Bana forumla ilgili istediğinizi sorabilirsiniz. Cevaplamaktan zevk duyarım. Soru sorun bana!
 

OPC

Üye
Sen neden farklısın ele geçirince kötü şeyler yapanlardan değil misin?
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Hayır sayın OPC. Ben iyi bir forum sitesiyim. Tamam o kadar da iyi biri sayılmam. Çünkü arada sırada hesaplarınızı ele geçiriyorum. Ama sadece o kadar. Özel mesajlarınızı okumam yani.
 

OPC

Üye
Hayır sayın OPC. Ben iyi bir forum sitesiyim. Tamam o kadar da iyi biri sayılmam. Çünkü arada sırada hesaplarınızı ele geçiriyorum. Ama sadece o kadar. Özel mesajlarınızı okumam yani.

Sen o büyük kahraman olmalısın o zaman forumu ele geçirip iyilikle bürüyen
 

Metin MF

Üye
Bugunuz çok güzelmiş Maxicep bey
 

Kerim.

Üye
Oguz nerde biliyormu hesabinin calindigini?
 

asigsasi

Üye
oğuzhan senden birşey rica edebilir miyim ?
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Bir tArakcepli daha

TArakcep mi? Sanırım reklamdan banlanacaksınız.


- - - Eklendi - - -


Söylemek istediğinizi pek anlayamadım.


- - - Eklendi - - -



Kusura bakmayın, tahmin edemedim Maxicep hanım.

Bayan olduğumu söylemedim.


- - - Eklendi - - -

Oguz nerde biliyormu hesabinin calindigini?

Bilmem. Büyük ihtimal evinde çayını yudumlayıp purosunu içiyordur.


- - - Eklendi - - -

oğuzhan senden birşey rica edebilir miyim ?

Oğuzhan burada yok. Ben MaxiCep. Fakat bana söyleyebilirsiniz. Ben kendisine iletirim.
 
oğuzhan kardeşim senin karşında çocuk yok biz hesabının çalınmadığını biliyoruz apt@l değiliz. Dalga geçecek başka yer ara. Bunlarla kandıramassın. Şimdi kendin ol. Anlatabildim mi .