Merhaba Arkadaşlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Merhaba Arkadaşlar
Forumda yeniyim. Aslında foruma üye olmamın nedeni gereksiz mesajlar bölümündeki muhabbetlerin hoşuma gitmesi ve benimde katılmak istemem. Ama oradaki insanlar (bir kaç kişi dışında) bana hiç beklemediğim bir tepki gösterdiler. Beni bi adam zannetdiler. Ben o değilim diye diye dilimde tüy kalmadı Bende bu bölümü gördüm. Tam bana göreymiş deyip buraya konu açtım
 
Gereksizlerimiz meşhurdur zaten diğer bölümlerde kaliteli aktifliklerinizi bekleriz keyifli forumlar
 

Haydar

Emekli Yönetici
Hoşgeldin, iyi forumlar
 

serinaga

Üye
MERHABA, aramıza hoşgeldin ...
 

tarxhn

Üye
hosgeldin , gereksiz bölümdeki muhabbetleri takmıyacaksın kafaya adı üstünde gereksiz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...