Merhaba Abiler , Ablalar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Merhaba Abiler , Ablalar
Evet abiler , ablalar Ben Emincan.. DiaBLoS™ un kardeşiyim.

Bundan sonra bende burada olacağım.

İyi Akşamlar
 
AbLamm Hoş Geldin Yaaa
Abin Gibim Olmada
Gözüm Üzerinde Olcak Welet
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Hoşgeldin kardeşim inşallah forumda abin gibi aktif ve çalışkan olursun
 

Salihyet

Üye
™ мγdяєaм;1592502' Alıntı:
AbLamm Hoş Geldin Yaaa
Abin Gibim Olmada
Gözüm Üzerinde Olcak Welet

Veled denmez çok ayıp
 

DiaBLoS

Admin
Offf burda da sen Yahu başımın etini yedi..Abi bende üye olayım bende diye diye gına getirdi artık

Al bakalım sana maxicep kardeşim

Hoşgeldin diyorum...Akıllı ol karışmam ha kardeşim Kardeşlik ayrı Maxicep ayrı ona göre.
 

anl_tr

Emekli Yönetici
koçum benim işini seven bir moderatör işte ayrım yok..
Hoşgeldin kardeşim abin bu istede oldugu için kıskandın dimiii
 

Salihyet

Üye
™ мγdяєaм;1593954' Alıntı:
Hangi Anlamda Kullanmış Olabilirim
Ayıplanacak Bi Şekilde Kullanmadım Kullanmamda
Ayıp Diyorsan Da Bişey Diyemem Affınıza Sığınırım Artık

Belki seninle yaşıt yaşını söylemedi o manada yani
 
tşk edrim yorumlarınız için sagolun
 

Nillowa

Üye
aramıza hoşgeldin..
keyifli forumlar ..
 

DiaBLoS

Admin
Sus layn sus..Edebiyat yapma bana artık..
 

Praetor

Emekli Yönetici
Aramıza hoşgeldin.

Diablos herkese tavsiye ettiği "nick"i en sonunda sana kullandırtmış

Keyifli forumlar.
 

DiaBLoS

Admin
Valla atacım benim arkadaşımın nickiydi bu daha önce.Ordan biliyordu o...Kardeşime, ağzımdan çıkmadı şu üyeliği al diye bir kelime..Tamamiyle kendi iradesi..
 
hoşgeldin umarım forum da iyi vakit geçirirsin. gerçi bu sitede iyi vakit geçirmeme ihtimalin pek yok.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...