Pegasus™ Üye Merhaba Abiler , Ablalar Evet abiler , ablalar Ben Emincan.. DiaBLoS™ un kardeşiyim. Bundan sonra bende burada olacağım. İyi Akşamlar
Evet abiler , ablalar Ben Emincan.. DiaBLoS™ un kardeşiyim. Bundan sonra bende burada olacağım. İyi Akşamlar
TuRkiShCowboy Emekli Yönetici Hoşgeldin kardeşim inşallah forumda abin gibi aktif ve çalışkan olursun
Salihyet Üye ™ мγdяєaм;1592502' Alıntı: AbLamm Hoş Geldin Yaaa Abin Gibim Olmada Gözüm Üzerinde Olcak Welet Genişletmek için tıkla ... Veled denmez çok ayıp
™ мγdяєaм;1592502' Alıntı: AbLamm Hoş Geldin Yaaa Abin Gibim Olmada Gözüm Üzerinde Olcak Welet Genişletmek için tıkla ... Veled denmez çok ayıp
Sidretül Münteha Üye Salih' Alıntı: Veled denmez çok ayıp Genişletmek için tıkla ... Hangi Anlamda Kullanmış Olabilirim Ayıplanacak Bi Şekilde Kullanmadım Kullanmamda Ayıp Diyorsan Da Bişey Diyemem Affınıza Sığınırım Artık
Salih' Alıntı: Veled denmez çok ayıp Genişletmek için tıkla ... Hangi Anlamda Kullanmış Olabilirim Ayıplanacak Bi Şekilde Kullanmadım Kullanmamda Ayıp Diyorsan Da Bişey Diyemem Affınıza Sığınırım Artık
DiaBLoS Admin Offf burda da sen Yahu başımın etini yedi..Abi bende üye olayım bende diye diye gına getirdi artık Al bakalım sana maxicep kardeşim Hoşgeldin diyorum...Akıllı ol karışmam ha kardeşim Kardeşlik ayrı Maxicep ayrı ona göre.
Offf burda da sen Yahu başımın etini yedi..Abi bende üye olayım bende diye diye gına getirdi artık Al bakalım sana maxicep kardeşim Hoşgeldin diyorum...Akıllı ol karışmam ha kardeşim Kardeşlik ayrı Maxicep ayrı ona göre.
anl_tr Emekli Yönetici DiaBLoS™;1593966' Alıntı: Offf burda da sen Yahu başımın etini yedi..Abi bende üye olayım bende diye diye gına getirdi artık Al bakalım sana maxicep kardeşim Hoşgeldin diyorum...Akıllı ol karışmam ha kardeşim Kardeşlik ayrı Maxicep ayrı ona göre. Genişletmek için tıkla ... koçum benim işini seven bir moderatör işte ayrım yok.. Hoşgeldin kardeşim abin bu istede oldugu için kıskandın dimiii
DiaBLoS™;1593966' Alıntı: Offf burda da sen Yahu başımın etini yedi..Abi bende üye olayım bende diye diye gına getirdi artık Al bakalım sana maxicep kardeşim Hoşgeldin diyorum...Akıllı ol karışmam ha kardeşim Kardeşlik ayrı Maxicep ayrı ona göre. Genişletmek için tıkla ... koçum benim işini seven bir moderatör işte ayrım yok.. Hoşgeldin kardeşim abin bu istede oldugu için kıskandın dimiii
Salihyet Üye ™ мγdяєaм;1593954' Alıntı: Hangi Anlamda Kullanmış Olabilirim Ayıplanacak Bi Şekilde Kullanmadım Kullanmamda Ayıp Diyorsan Da Bişey Diyemem Affınıza Sığınırım Artık Genişletmek için tıkla ... Belki seninle yaşıt yaşını söylemedi o manada yani
™ мγdяєaм;1593954' Alıntı: Hangi Anlamda Kullanmış Olabilirim Ayıplanacak Bi Şekilde Kullanmadım Kullanmamda Ayıp Diyorsan Da Bişey Diyemem Affınıza Sığınırım Artık Genişletmek için tıkla ... Belki seninle yaşıt yaşını söylemedi o manada yani
Sidretül Münteha Üye Salih' Alıntı: Belki seninle yaşıt yaşını söylemedi o manada yani Genişletmek için tıkla ... Değişik Düşünmüşsün Teşekkürler Yinede Manana Yaşını Bilmesem Demezdim Durduk Yere. Niye Öyle Diyim Yahu Ellaam Her Kişiyede Demem Nadiren
Salih' Alıntı: Belki seninle yaşıt yaşını söylemedi o manada yani Genişletmek için tıkla ... Değişik Düşünmüşsün Teşekkürler Yinede Manana Yaşını Bilmesem Demezdim Durduk Yere. Niye Öyle Diyim Yahu Ellaam Her Kişiyede Demem Nadiren
Praetor Emekli Yönetici Aramıza hoşgeldin. Diablos herkese tavsiye ettiği "nick"i en sonunda sana kullandırtmış Keyifli forumlar.
Aramıza hoşgeldin. Diablos herkese tavsiye ettiği "nick"i en sonunda sana kullandırtmış Keyifli forumlar.
DiaBLoS Admin Valla atacım benim arkadaşımın nickiydi bu daha önce.Ordan biliyordu o...Kardeşime, ağzımdan çıkmadı şu üyeliği al diye bir kelime..Tamamiyle kendi iradesi..
Valla atacım benim arkadaşımın nickiydi bu daha önce.Ordan biliyordu o...Kardeşime, ağzımdan çıkmadı şu üyeliği al diye bir kelime..Tamamiyle kendi iradesi..
jackalx_06 Üye hoşgeldin umarım forum da iyi vakit geçirirsin. gerçi bu sitede iyi vakit geçirmeme ihtimalin pek yok.
hoşgeldin umarım forum da iyi vakit geçirirsin. gerçi bu sitede iyi vakit geçirmeme ihtimalin pek yok.