Merak Ettim Sadece :)::):)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Merak Ettim Sadece :)::):)
Arkadaslar bisi sormak istiyorum maxicep yazisinin yanindaki ikon gulen surat gercekte ney telefonmu monitormu ne anlam ifade ediyor merak ettim
 
gülen bi surat.Bunda bişey aramanın anlamı yok.
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Maxicep ile yüzünüz her zaman güler
 

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Insana benzeyen bir sekil degil bu bence gulumseyen insan degil
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Bildiğimiz 'gülümseme'dir orada ön plana çıkartılan. : ) işareti de insana benzemiyor ama 'gülümseme'yi ifade etmek için kullanıyoruz değil mi?
 

Lina_TR

Üye
O zaman hep beraber gülümseyelim
 

By Asabi

Üye
Gülen bir sima,
Maxicep te olun, yüzünüzden tebessüm ve mutluluk eksik olmasın diyor bence !
 

Nazy

Üye
Arkadaslar bisi sormak istiyorum maxicep yazisinin yanindaki ikon gulen surat gercekte ney telefonmu monitormu ne anlam ifade ediyor merak ettim

Onun Adı MaxiCem
aşağıda yayınladığım eski logomuzda, onu , güleryüzlü ve herzaman çevirim içi olan bir mobil cihaz olarak sunmuştuk...
Maxicep logosunu ilk tasarladığımızda, mobil yaşam bilgi merkezililiği ve platform üzerindeki seviyeliliği, güleryüzlülüğü harmanladık ve bir objede sunmaya çalıştık
ortaya aşağıdaki Maxicep'e ilk tasarladığımız logo çıktı
Bu logo iletişimi, mobil cihazları güleryüzlülüğü birlik ve beraberliği simgeliyordu



artık yüzümüzü herkes tanıyordu hatta bazı zavallı siteler
grafiklerimizde bizim logomuz olmasına rağmen yinede dayanamıyor oluşturduğumuz herşeyi kopyalamaya çalışıyordu
artık tanınmış bir güleryüzlü logomuz olmuştu ama bilirsiniz bir logoyu akıllara pozlamak için
sade ve güçlü bir logo gerekliydi Maxicep'e zaten bu yakışırdı
Ve Maxicep v3 ismini verdiğimiz tema ile birlikte sadeleşmiş güçlü logomuzu yayına sunduk
 

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ewet şimdi anlaşıldı saol : bu arada bilmeyenlerde ögrenmiş oldu
 

Praetor

Emekli Yönetici
Grafikler konusundaki en yetkili ağızdan cevabı da almış olduk
Teşekkürler Ali.

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...