Menüye girmek için Widget

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Menüye girmek için Widget
Arkadaşlar böyle bişey varmı bilmiyorum eğer varsa paylaşırsanız sevinirim. Menüye girmek için widget yani tuşu kullanmak istemiyorum. Bazı videolarda izlediğim kadarıyla mesajların olduğu yerde menü tuşu var bizim telefonlarda şimdilik böyle bişey yok. Bunun Widget i varsa paylaşın lütfen şimdiden teşekkürler
 
bu arada tebrik ederim bada os açılmıss inşş. sizde bizler gibi istediqiniz şeylere ulaşırsınız
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...