melek ve şeytan :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kurt bey

Üye
    Konu Sahibi
melek ve şeytan :)
Arkadaşlar; alttaki resimde ilk önce hangisini görürseniz ruhunuzda o varmış.Ben ilk önce şeytanı gördüm arkadaşlar.dikkatli bakın ama resime.Umarım siz ilk önce meleği görürsünüz.




 
şeytan tüh be ben intahar edecem maksat şeytan öldün
 

bora006

Üye
abi nasıl bi şans bu ilk önce meleği gördüm süper yaaa
 

mservank

Üye
geç te olsa gördüm 1 sn farkla
 

omayra

Üye
Ben de önce meleği gördüm, yalan yok Melek gibi hatunum ben zaten yahu
 
valla ben ilk bakışta melek gördüm bunda farkedemiyecek ne var beyaz kanatlı melek paylaşımın için teşekkürler dostum
 
dostum dikkatli bakarsan görebilirsin ve çok belirgin vaziyette görünüyor
 
kusura bakma kardeş ben espri yapmıştım ama sen anlamadın, melek göremiyorum yani şeytani duygular haddinden fazla bende o yüzden melek göremiyorum
 
Melek gördüm.Arkadaşlar hep derler zaten evliya gibi adamsın diye artık kanıtlandı sayılır
 

asdefrt

Üye
şeytanlık ruhumuzda varmış
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...