bydexer
Üye
-
Konu Sahibi
-
orası mayaların yerleşim bölgesiydi yanılmıyorsam
bak buldum bu linkte öyle yazıyorLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
acaba 21,12,2012 olayı gerçekmi?
gercek veya degıl..
İnanış sonucta saygı duymak gerekır... Bu dunyadan göcup gıtmısler arkalarından sovmeye gerek yok
sövmedikki
Aynen,sövsek neyse de sövmedik etmedik.
Tespitiniz takdire şayan;ama yine de bunu öğrenmenin tek yolu zaman.
genel olarak soyledım
sız bısey demedınız tabıkı..
Arkalarından saydıranlar var gorduklerım ve duyduklarım nedenıyle oyle yazdım
zaman en iyi tır dememişler boşuna
----------Eklendi @ 21:51:33 ---------- Yazıldı @ 21:45:14 ----------
bu arada bir şey soracam tuğba hanım haberciliği bıraktımı ikiniz ne güzel yarışıyordunuz aslında bu haber konusunda beraber çalışsanız çok güzel olurdu
O zaman sorun yok
Hayır;Tuba henüz haber yayınlamayı bırakmış durumda değil;çalışmalarımıza halen kendisiyle beraber devam etmekteyiz;ancak ben,ona göre biraz daha fazla haber yayınlıyorum
ezme kızı yazıktır ayrıca ikiniz beraber maxihaber diye bir sayfa açıp ikinizin tüm haberleri bir yerde toplanırdı ayrıca kaliteli haberler veriyorsunuz
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?