Meksika'da deprem!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bydexer

Üye
    Konu Sahibi
Meksika'da deprem!



[h=2]Meksika'nın güneyinde 6,2 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi.[/h]
ABD Jeolojik Araştırma Merkezi'nden yapılan açıklamada depremin, yerel saatle 13.00'de (TSİ 20.47) yerin 66 kilometre altında meydana geldiği belirtildi.


Açıklamada, depremin merkez üssünün Meksika'nın Guatemala sınırı yakınındaki Chiapas eyaletine bağlı Mapastepec kentinin 57 kilometre güneybatısında, Büyük Okyanus üzerinde olduğu kaydedildi. Yetkililerden, depremde hasar meydana geldiğine ilişkin henüz bir açıklama gelmedi.

 
Tepkiler: pesimistical
orası mayaların yerleşim bölgesiydi yanılmıyorsam
 
bak buldum bu linkte öyle yazıyor
 
acaba 21,12,2012 olayı gerçekmi?
 
bende inanmıyorum öyle şeylere çünkü kurandada söylendiği gibi güneş batıdan doğması gerek ve bu olay akşam ve yatsı namazı arasında olacak beni tek şüpelendiren mardok adlı gök taşı dünyaya çarpma riski var eyer dünyanın dönüş yönünün aksi istikametine doğru çarparsa dünyayı ters yönde döndürmeye zorlayabilirmi aklımdaki tek soru işareti bu
 
gercek veya degıl..
İnanış sonucta saygı duymak gerekır... Bu dunyadan göcup gıtmısler arkalarından sovmeye gerek yok
 

bydexer

Üye
    Konu Sahibi
Tespitiniz takdire şayan;ama yine de bunu öğrenmenin tek yolu zaman.
 
Tespitiniz takdire şayan;ama yine de bunu öğrenmenin tek yolu zaman.

zaman en iyi ilaçtır dememişler boşuna


----------Eklendi @ 21:51:33 ---------- Yazıldı @ 21:45:14 ----------

bu arada bir şey soracam tuğba hanım haberciliği bıraktımı ikiniz ne güzel yarışıyordunuz aslında bu haber konusunda beraber çalışsanız çok güzel olurdu
 

bydexer

Üye
    Konu Sahibi
genel olarak soyledım
sız bısey demedınız tabıkı..
Arkalarından saydıranlar var gorduklerım ve duyduklarım nedenıyle oyle yazdım

O zaman sorun yok


Hayır;Tuba henüz haber yayınlamayı bırakmış durumda değil;çalışmalarımıza halen kendisiyle beraber devam etmekteyiz;ancak ben,ona göre biraz daha fazla haber yayınlıyorum
 


O zaman sorun yok



Hayır;Tuba henüz haber yayınlamayı bırakmış durumda değil;çalışmalarımıza halen kendisiyle beraber devam etmekteyiz;ancak ben,ona göre biraz daha fazla haber yayınlıyorum

ezme kızı yazıktır ayrıca ikiniz beraber maxihaber diye bir sayfa açıp ikinizin tüm haberleri bir yerde toplanırdı ayrıca kaliteli haberler veriyorsunuz
 

bydexer

Üye
    Konu Sahibi


ezme kızı yazıktır ayrıca ikiniz beraber maxihaber diye bir sayfa açıp ikinizin tüm haberleri bir yerde toplanırdı ayrıca kaliteli haberler veriyorsunuz

Ezmek değil,sadece ben biraz daha fazla haber yayınlıyorum dedim,ayrıca o da yayınladığı haberlerde gayet titiz davranıyo;Maxi Haber sayfası açmak çok güzel olurdu,ama bu biraz zor ya,forum kurucularıyla görüşmek lazım böyle bi sayfa açılımı için;ayrıca
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...