Mehterin dehşeti

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

makmüh

Üye
    Konu Sahibi
Mehterin dehşeti
1695 yılında II. Mustafa, Alman orduları ile Lugoş Ovası'nda kar­şılaştı. Savaştan evvel Türk hakanı saba makamında mehter takımını çaldırmaya başlamıştı. Bütün Lugoş Ovası mehter nağmeleri ile inliyor­du. Alman komutanı Vetarini, mehter namelerinden dehşete düşüyor ve etrafındakilere şöyle diyordu: "Duyuyor musunuz? Bu kadar yıl savaşa girdim, böyle insana deh­şet veren bir nağme duymadım."
 
ben herzaman biliyorum.mehter marşının ne kadar iyi bir marş olduğunu
 

MMAKDA

Üye
Kardeş sen nerden buluyon bu kadar konuyu
 
kardeş bunun üstüne bide mehter marşlarını paylaşsan bizimle ne kadar güzel olurdu bilkiyomusun?????

ama yinede saol
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...