mehmet ve annesi....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
mehmet ve annesi....
Mehmet ile Handan öğrenci olup, aynı evi paylaşmaktadırlar. Bir gün Handan ve Mehmet, Mehmet'in annesini yemeğe davet ederler, Mehmet'in annesi akşam yemeği süresince Handanı uzun uzun süzer ve aslında Handanın çok alımlı ve güzel bir kız olduğunu, acaba aralarında ev arkadaşlığından daha ileri bir boyutta bir ilişkinin mevcut olup, olmadığını merak eder.

Aklını okumuşçasına Mehmet annesine der ki:
Ne düşündüğünü biliyorum ama emin ol ki sadece ev arkadaşıyız, ötesi yok. Akşam yemeğinden sonra Mehmet'in annesi evine döner.
Aradan bir iki gün sonra Handan der ki:
Mehmet, annen bize yemeğe geldiğinden beri gümüş çorba kâsesini bulamıyorum. Mehmet yanıtlar:
Annemin almış olabileceğini tahmin etmiyorum ama ben yine de kendisine bir mektup yazayım.

Oturur ve yazar:
Anneciğim, Gümüş çorba kâsesini sen aldın demiyorum, ama almadın da demiyorum. Fakat konu şu ki: sen bize yemeğe geldiğinden beri gümüş çorba kâsesi kayıptır. Sevgiler oğlun Mehmet.

Bir hafta sonra Mehmet'in annesinden mektup gelir:
Sevgili oğlum:
Handanla yatıyorsun demiyorum, ama yatmıyorsun da demiyorum. Fakat konu şu ki: Handan kendi yatağında yatıyor olsaydı, gümüş çorba kâsesini çoktan bulmuş olurdu.

Sevgiler, Annen.....

 

tofy

Üye
vayy ne taktik ama
 
Süper fıkra. Mehmet'in annesinin aklına bak. Paylaşım için teşekkürler.
 
perfectlover' Alıntı:
Süper fıkra. Mehmet'in annesinin aklına bak. Paylaşım için teşekkürler.

merak etme genelde annelerin vardır taktikleri .. çaktırmazlar
 

maviss

Üye
walla güzel bi zekaya sahipmiş kadın ne diim...
 

Treable

Üye
bunu bizim meşhur buzdolabı amirim bile okurken güldü ya. e hakkını vermek lazım. süperanne bu olsa gerek.
 

kingenes

Üye
yuuuuuuuhhhhhhhhhhhh...
Menhet'in annesi allahtan aynı yatakta yattıklarını sölememiş bide söle demek neler olacak... ::
 

Fatihyet

Üye
walla tebrik ederim annesini. acaba mehmetin annesine de annesi mi yapmış bu numarayı?
 

Treable

Üye
herhalde yapmıştır. annesini daha iyiolması gerekmez mi genetik olarak. yani...
 

C@N

Üye
cok manyak ya supermiş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...