ben yükledim ve bir dahada elimden bırakamadım teli 3 saatte şarjım bitti o derece harika ve güzel bir oyun valla kaldırmak zorunda kaldım çünkü derslerimi çalışamıyordum ama zamanı olanlar için çok iyi gidiyor. Teşşekkür ederim çok güzel bir oyunmuş. level 1 i zor geçtim(: