Meego ..... rahmetle..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kara90

Üye
    Konu Sahibi
Meego ..... rahmetle..
 

mustimik

Üye
n9 dan sonra gorecegiz ne olup ne olmadigini
 

XER01

Üye
gülme dostum.
atladıgımız bişey var..
meego nun 2-3 sürümü androidin senerlerce süren sürümüne, güncellemesine eşdeğer malesef.

Öldü denmesine gülüyorum bende zaten.

LG , Samsung falan kesin destekler MeeGo'yu , saçma sapan WP7'li telefon çıkartan şirketler özgürlükçü MeeGo'yumu desteklemeyecek ? Kolay kolay ölmez MeeGo.. Sadece 2-3 yıl zamana ihtiyacı var.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...