Mediabar sorunu :s

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Mediabar sorunu :s




bu iki mediabarı da denedim ama her seferinde sensör aç/kapa çalışmıyor yardım edin
 
accel switch i bir daha at .
 
Tepkiler: Oğuzhan
aynen programı göm direk sorun düzelmesi lazım
 
Tepkiler: Oğuzhan
olacak inşallah
 
Tepkiler: Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Olmadı yaa uygulama normal gömmeden yüklediğim zaman çalışıyodu aynısını cfwye gömdüm mediabarda çalışmıyo hatta normal uygulamayı çalıştırmaya çalışıyorum artık o da olmuyor
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Normal bir üye bu sorunu yaşasa başka şeyler aklıma geliyor onları söylerdim. Sen nasıl yaşadın bu sorunu hayret ya. Hafıza kartını elden geçir derim.
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Normal bir üye bu sorunu yaşasa başka şeyler aklıma geliyor onları söylerdim. Sen nasıl yaşadın bu sorunu hayret ya. Hafıza kartını elden geçir derim.

denediğimde hafıza kartı takılı değildi
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Peki, kullandığın mediabarlardaki Accel. Switch uygulama UID kodunu değilde başka bir UID kodunu çalıştırıyorsa?
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Yine mod, cfw bir yerde sorun var ama yine sen bulacaksın sorununu
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
yarın kurcalıcam iyice
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Sorunu farklı yoldan hallettim cfwye sadece mediabarı gömdüm sonradan accelswitch i yükleyince çalıştı anılbaran ve Rambo_FT ikinize de çok teşekkür ederim ilgilendiğiniz için iyiki varsınız
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...