Abicim bu süre kısıtlamalı değil değilmi? Bide nokia 7610 numa yüklüyom program çok yavaşlıyo. Bu yavaşlatmaz inş.(1 gb hafıza kullanıyom etkisi varmı??)
Abicim bu süre kısıtlamalı değil değilmi? Bide nokia 7610 numa yüklüyom program çok yavaşlıyo. Bu yavaşlatmaz inş.(1 gb hafıza kullanıyom etkisi varmı??)
3230
1-Programsız MesajLarı Hafıza Kartında Saklanmıyor
2-Sanırım Rami Biraz Daha Düşük Ama Çok Fark Yok 1-2 Mb Falan
3-İşlemci Farkı var Biraz.
4-Grafik FarkLarı Yok İkisinde 176x208
5-3230da kızıL ötesi Var 6630da yok.
6-Telefon Hafızası Düşük ama 3230un mesajlarıda f.kartına atamayınca biraz sorun oLuyor
7-Çokta Fark Yok Yani Sadece 6630dan biraz daha yavas o kadar yani
Bende GecenLerde Kuzenime aLdım 3230.. 7610 ile arasında kaLmıstım hafıza kartını çıkarmak için teLefonu kapatmaya gerek oLmadığı için 3230 aLmıstım