MCFixer V1.0 TR

merdoo

Üye
Abicim bu süre kısıtlamalı değil değilmi? Bide nokia 7610 numa yüklüyom program çok yavaşlıyo. Bu yavaşlatmaz inş.(1 gb hafıza kullanıyom etkisi varmı??)
 
    Konu Sahibi
Abicim bu süre kısıtlamalı değil değilmi? Bide nokia 7610 numa yüklüyom program çok yavaşlıyo. Bu yavaşlatmaz inş.(1 gb hafıza kullanıyom etkisi varmı??)

Yok Dostum Program Demo Veya KısıtLamaLı DeğiLdir.
Eğer Kart Fazla Doluysa YavaşLar. ama 200 300 Mb Boşun Varsa EtkiLemez...
 
paylaşım için teşekkürler eline sağlık
 

deeppit

Üye
ÖzeLlikLeri
hafıza kartı
formatLama
düzeLtme
hatayı giderme.
Bad Sektör (ölü sektör) Leri gösterme ve düzeLtme

Türkçe Çeviri: AqLiFe_07


dostum program için teşekkürler

ayrıca bir sorum olacak

bugün kendime bir Nokia 3230 aldım

senin profildede 6630'unun olduğunu gördüm

bu ikisinin arasında ne gibi farklar var acaba performans, grafik vs yönünden
 
    Konu Sahibi
dostum program için teşekkürler

ayrıca bir sorum olacak

bugün kendime bir Nokia 3230 aldım

senin profildede 6630'unun olduğunu gördüm

bu ikisinin arasında ne gibi farklar var acaba performans, grafik vs yönünden

3230
1-Programsız MesajLarı Hafıza Kartında Saklanmıyor
2-Sanırım Rami Biraz Daha Düşük Ama Çok Fark Yok 1-2 Mb Falan
3-İşlemci Farkı var Biraz.
4-Grafik FarkLarı Yok İkisinde 176x208
5-3230da kızıL ötesi Var 6630da yok.
6-Telefon Hafızası Düşük ama 3230un mesajlarıda f.kartına atamayınca biraz sorun oLuyor
7-Çokta Fark Yok Yani Sadece 6630dan biraz daha yavas o kadar yani

Bende GecenLerde Kuzenime aLdım 3230.. 7610 ile arasında kaLmıstım hafıza kartını çıkarmak için teLefonu kapatmaya gerek oLmadığı için 3230 aLmıstım
 

Ma®TiNs

Üye
TeşekkürLer kanki GüzeL Paylasım Emeğine SağLık
 

just_s-h

Üye
sagol kardeş eline saglık
 

NOK6630

Üye
çok teşekkür sağ ol
 
    Konu Sahibi
Rica Ederim ArkadasLar. Güle Güle Kullanın..
 

ldren

Üye
elıne saglıkkk
 
iyi güzel eline sağlıkta fazla işe yaramaz
 
paylaşım için teşekkürler