MaxiStar Oy verin.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bana oy verin bende katıldım bana oy verene 1 çuval patates oylar anılbaran a
 
herkes nye oy ıstıyoo bu konu altında
 
Kullanmayacam arkadaş çünkü listede olan arkadaşlar arasında seçim yapamadım o yüzden ne ona ne ona böyle iyi be hacım
 

zaza

Üye
    Konu Sahibi
bak baran bana 10(urfaya geldin)
 

zaza

Üye
    Konu Sahibi
buyur benim
 

top olmak daha mı iyi yani
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...