Serhan
Üye
-
Konu Sahibi
-
MaxiStar da neyin nesi.Yeniğ Maxiyğ Stay ney zamağyn ?
28 Mayıs 2015 de üye olan birinin bilmesi normal değil zatenMaxiStar da neyin nesi.
2008 lik hesabım vardı koccum.Sen ozamanlar yoktun tabiki28 Mayıs 2015 de üye olan birinin bilmesi normal değil zaten
Moto G den biliyorsan bilmem artık:
Biliyorum hesabın olduğunu ondan dedim2008 lik hesabım vardı koccum.Sen ozamanlar yoktun tabiki
Eferim böyle devam.Biliyorum hesabın olduğunu ondan dedim
Bu değil
Hangisi ?Bu değil
Severim seniHangisi ?
Hediyede değilsin biliyorum ama maxistar için ciddimisin ?Pınar'la konuştum Ağustos'un sonuna doğru düzenlermiş. Asus Zenfone 5 olabilirmiş ödül. Kendisi Asus çalışanı. Rica edecekmiş sponsor olmaları için.
Hediyede değilsin biliyorum ama maxistar için ciddimisin ?
Geçen sefer gördük sen 1. Ben 2.oldum bidaha olamazsınBen katilirsam siz ancak 2. lik için yarisirsiniz.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?