pelın_ greenmile' Alıntı: bizim grup yarin 22.30dan sonra burda olun Bu mesaj Samsung Galaxy Mini ile gönderilmiştir Genişletmek için tıkla ... ortak haber et olurmu
greenmile' Alıntı: bizim grup yarin 22.30dan sonra burda olun Bu mesaj Samsung Galaxy Mini ile gönderilmiştir Genişletmek için tıkla ... ortak haber et olurmu
devran_34 Üye greenmile' Alıntı: bizim grup yarin 22.30dan sonra burda olun Bu mesaj Samsung Galaxy Mini ile gönderilmiştir Genişletmek için tıkla ... burada olcam o saatlerde
greenmile' Alıntı: bizim grup yarin 22.30dan sonra burda olun Bu mesaj Samsung Galaxy Mini ile gönderilmiştir Genişletmek için tıkla ... burada olcam o saatlerde
greenmile Üye Konu Sahibi pelın_;4121758' Alıntı: ortak haber et olurmu Genişletmek için tıkla ... Tamam Bu mesaj Samsung Galaxy Mini ile gönderilmiştir
pelın_;4121758' Alıntı: ortak haber et olurmu Genişletmek için tıkla ... Tamam Bu mesaj Samsung Galaxy Mini ile gönderilmiştir
SHS Üye 2 ekip daha çıkmadı mı? Puuu koskoca maxicepe.. La ben ortimle hazırlık yapmadım, hesabım yok mynette olsun böylesi daha heyecanlı
2 ekip daha çıkmadı mı? Puuu koskoca maxicepe.. La ben ortimle hazırlık yapmadım, hesabım yok mynette olsun böylesi daha heyecanlı
greenmile Üye Konu Sahibi - SerkeŞ -;4122269' Alıntı: 2 ekip daha çıkmadı mı? Puuu koskoca maxicepe.. La ben ortimle hazırlık yapmadım, hesabım yok mynette olsun böylesi daha heyecanlı Genişletmek için tıkla ... Son 3 puanli yapacak onun fiksturu ayri Bu mesaj Samsung Galaxy Mini ile gönderilmiştir
- SerkeŞ -;4122269' Alıntı: 2 ekip daha çıkmadı mı? Puuu koskoca maxicepe.. La ben ortimle hazırlık yapmadım, hesabım yok mynette olsun böylesi daha heyecanlı Genişletmek için tıkla ... Son 3 puanli yapacak onun fiksturu ayri Bu mesaj Samsung Galaxy Mini ile gönderilmiştir
pelın_ ya bi baktım benim pc de java yüklü degil dedım bis orun çıkarsa Murat oyar beni şunu yapıyım dedim öle onla ugraştım işte ortıme saygi:
ya bi baktım benim pc de java yüklü degil dedım bis orun çıkarsa Murat oyar beni şunu yapıyım dedim öle onla ugraştım işte ortıme saygi:
greenmile Üye Konu Sahibi pelın_' Alıntı: ya bi baktım benim pc de java yüklü degil dedım bis orun çıkarsa Murat oyar beni şunu yapıyım dedim öle onla ugraştım işte ortıme saygi: Genişletmek için tıkla ... mynette flash desteğide vardı gerek yoktu ama bu davranışını takdir ettim
pelın_' Alıntı: ya bi baktım benim pc de java yüklü degil dedım bis orun çıkarsa Murat oyar beni şunu yapıyım dedim öle onla ugraştım işte ortıme saygi: Genişletmek için tıkla ... mynette flash desteğide vardı gerek yoktu ama bu davranışını takdir ettim
pelın_ greenmile' Alıntı: mynette flash desteğide vardı gerek yoktu ama bu davranışını takdir ettim Genişletmek için tıkla ... var ama ben öle sevmıyorum oyüzden 2 dk iş ortak sorun olmadı yani
greenmile' Alıntı: mynette flash desteğide vardı gerek yoktu ama bu davranışını takdir ettim Genişletmek için tıkla ... var ama ben öle sevmıyorum oyüzden 2 dk iş ortak sorun olmadı yani
greenmile Üye Konu Sahibi pelın_' Alıntı: var ama ben öle sevmıyorum oyüzden 2 dk iş ortak sorun olmadı yani Genişletmek için tıkla ... tamam iyi olmuş ama neyse şimdi çıkmalıyım akşam görüşürüz
pelın_' Alıntı: var ama ben öle sevmıyorum oyüzden 2 dk iş ortak sorun olmadı yani Genişletmek için tıkla ... tamam iyi olmuş ama neyse şimdi çıkmalıyım akşam görüşürüz
devran_34 Üye evli değilim ----------Eklendi @ 17:19:50 ---------- Yazıldı @ 17:18:51 ---------- Tuba.Erva