MaxiOkey Turnuvası (Eşleşmeler)

SHS

Üye
2 ekip daha çıkmadı mı? Puuu koskoca maxicepe..
La ben ortimle hazırlık yapmadım, hesabım yok mynette
olsun böylesi daha heyecanlı
 
    Konu Sahibi
- SerkeŞ -;4122269' Alıntı:
2 ekip daha çıkmadı mı? Puuu koskoca maxicepe..
La ben ortimle hazırlık yapmadım, hesabım yok mynette
olsun böylesi daha heyecanlı

Son 3 puanli yapacak onun fiksturu ayri


Bu mesaj Samsung Galaxy Mini ile gönderilmiştir
 

SHS

Üye
gördüm hadi bakalım
 

pelın_

kımse yokmu
 
Tepkiler: greenmile
    Konu Sahibi
daha saat 5
 
Tepkiler: pelın_

pelın_

olsun ben yınede şansımı denedim
 
Tepkiler: greenmile
    Konu Sahibi
hazır tut kendini unutma sakın
 

pelın_

ya bi baktım benim pc de java yüklü degil dedım bis orun çıkarsa Murat oyar beni şunu yapıyım dedim
öle onla ugraştım işte ortıme saygi:
 
Tepkiler: greenmile
    Konu Sahibi
ya bi baktım benim pc de java yüklü degil dedım bis orun çıkarsa Murat oyar beni şunu yapıyım dedim
öle onla ugraştım işte ortıme saygi:

mynette flash desteğide vardı gerek yoktu ama bu davranışını takdir ettim
 

pelın_

görüşürüz bana haber ver nette olmazsam
 
Tepkiler: greenmile
bende int. Paketi aldım bişey olursa buradan haber veririm saati yani
 
ben okey oynamatı bilmiyomm
 
Tepkiler: Tuba.Erva

pelın_

eşin kimdi senin?
topragam
 
evli değilim

----------Eklendi @ 17:19:50 ---------- Yazıldı @ 17:18:51 ----------

Tuba.Erva