MaxiOkey Turnuvası (Eşleşmeler)

tamam oradada sorun yok içeçekler bende benim masadakiler

----------Eklendi @ 22:49:33 ---------- Yazıldı @ 22:49:05 ----------

ortak gel bi el oynayak senle alıştırma boş zamanda

oynarız uyumazsam bu aksam
ders calısmam lazım sımdılık kalsın sonra konusuruz
 

Kurtuluş40

Emekli Yönetici


onları diğer konuda belirtmiştik oyunları mynetten oynayacağız
simdi nezaman ve saat kacda basliycaz?
birde benim mynette uyeligim yokki nasil olcak?
birde nasil taniycaz karsimizdakileri?ayni burdaki nikleri ilemi?


----------Eklendi @ 21:58:41 ---------- Yazıldı @ 21:55:36 ----------



ehliyetı verdım yaa hallettım baska
burda muhabbet etmeyelım konusurz sonra gececılerde
gececilerin link'ini banada atsaniz bende katilsam sohbete
 
    Konu Sahibi

simdi nezaman ve saat kacda basliycaz?
birde benim mynette uyeligim yokki nasil olcak?
birde nasil taniycaz karsimizdakileri?ayni burdaki nikleri ilemi?





burdan üye olabilirsin nickler önemli,istediğiniz nicki alabilirsin ancak maxideki nickinize benzer bir nick alırsanız daha iyi olur ama oda isimlerinden her türlü buluruz.Ne zaman oynayacağınızı eşleştiğiniz arkadaşlarla konuşmalısınız.Herkes aynı anda oynayacak diye bir durum söz konusu değil
 

pelın_

Murat bu ne ya kankınıde al git
devran topragamm
 
    Konu Sahibi
ne diyorsun pelin kazanabilir miyiz?
 
Tepkiler: pelın_

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
islem tamamdir
kurtulus4040
nik benim.

Ama tarih olarak kacinda? ben 22 diye biliyorum.
Yoksa randevulasip baslayalimmi?
 

minoo

Üye

islem tamamdir
kurtulus4040
nik benim.

Ama tarih olarak kacinda? ben 22 diye biliyorum.
Yoksa randevulasip baslayalimmi?

Arkadaşım önce ortağım ile konuşmam gerek ama biz geceleri genelde burdayız. Sen de ortağın ile konuş.
Yalnız şunu belirteyim; belirlenen saatte ortağın olmaz da oynayamazsak hükmen yenik duruma düşersiniz.
Aynı şey bizim içn de geçerli. Kimse kimseyi beklemek zorunda değil çünkü.
 
ben beklerim mileti çünkü eğlence için bu oyundayım
 
    Konu Sahibi
pelın_;4121686' Alıntı:


Bilmem murat boyumdan büyük laflar etmem ben
Şans işi bu baklım

Sans deil zeka isi sal ortagina gelsin


Bu mesaj Samsung Galaxy Mini ile gönderilmiştir
 

pelın_

yaşa ortagım
 


Halkin kahramani


Bu mesaj Samsung Galaxy Mini ile gönderilmiştir


bizim oyun sans işi olacak pc dagıtacak taşları

----------Eklendi @ 23:44:55 ---------- Yazıldı @ 23:44:09 ----------

şole yapalım biz onu 6,30 gibi oynayak rakipde gelmez belki
 

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Tamam anlastik ama saat ve masayi odayi ozel mesajla bildirsek yada siz bildirseniz.olurmu?
 
    Konu Sahibi
bizim grup yarin 22.30dan sonra burda olun


Bu mesaj Samsung Galaxy Mini ile gönderilmiştir
 
Tepkiler: Tuba.Erva