MaxiCup HaxBall Turnuvası (Mücadele Başladı !)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yok yapmadık bugun yapacağız mastelaa ile
 
Anlamadım nereye yazıcaz 2 Maçında kayıtları 'one907' nin elinde atıcaktı sana.

- - - Eklendi - - -

Anlamadım nereye yazıcaz 2 Maçında kayıtları 'one907' nin elinde atıcaktı sana.
 
Ben nickimi değiştirmiştim düzelt istersen

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
Anlamadım nereye yazıcaz 2 Maçında kayıtları 'one907' nin elinde atıcaktı sana.

- - - Eklendi - - -

Anlamadım nereye yazıcaz 2 Maçında kayıtları 'one907' nin elinde atıcaktı sana.


Kayıt alınması zorunlu değil, karşı tarafın pürüz çıkaracağına dair şüpheniz yoksa sonuçları konu altına yazmanız yeterli.

Ben nickimi değiştirmiştim düzelt istersen

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi

Düzeltildi.
 

MasteLaa

Üye
Biz yaptık ilk maç codblackops2 7-3 aldı ikinci maçı ben 7-5 aldım ve sonuç olarak tebrikler Ömer
 
Biz yaptık ilk maç codblackops2 7-3 aldı ikinci maçı ben 7-5 aldım ve sonuç olarak tebrikler Ömer
Sağol sanada tebrikler Fatih
Video almaya gerek duymadık tanıyoruz birbirimizi
Bunlarda maçtan sonraki ssler..
İlk maç:

Bu da 2.maç
 

MasteLaa

Üye
Düzgün oyna pataklarım yoksa
 
Tamam o zaman söyleyeyim, İlk maç skoru; One907: 2 - 5 AhvaLparanormaL .. 2. Maç skoru; AhvaLparanormal: 5 - 3 One907 .. Böyle.
 

Ns_Lion

Üye
bizde yaptık adam attıda attı attıda attı aga Pis yenildim 30 a yakın gol yedim blkide geçmiştir Herkese başarılar. Dalga geçmeyin
 
1. Maç:

2. Maç:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...