Maxicepte Kar Yağıyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Maxicepte Kar Yağıyor
süper bu ya kar tanecikleri bu harika bişey
ne kadar sürecek bu ?
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Sabit duruyor yağdığı yok ki. Ama iki tane de olsa güzel gerçekten..
 
nerde yaf ben niye göremiyorum... firefox yaptı gene yapacağını...
 
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(ChavRash &#064; Dec 31 2005, 01&#58;45 AM) [post=241642]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Sabit duruyor ya&#287;d&#305;&#287;&#305; yok ki. Ama iki tane de olsa güzel gerçekten..
[/b][/quote]
Bende animasyonlu &#351;ekilde kar tanecikleri a&#351;a&#287;&#305;ya do&#287;ru iniyor hemde bir sürü güzel uygulama yapm&#305;&#351;lar
Bazen yaz&#305;lar&#305; bile okuyam&#305;yorum o derecede ya&#287;&#305;yor ü&#351;üdüm yaw
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Mozillada maalesef yağmıyo üstte 2 tane duruyo.


İnt.explorerda ise hareketli ve gayet güzel gözüküyor..
 

midnight

Üye
Gerçekten güzel olmuş..keşke bugün tartışmalar falan olmasaydı da tüm üyeler banlanmadan ve siteden kendi ayrılmadan kardeşçe şurada muabbet etseydik..yada kimse birşey yazmasaydı da o kartanelerini izleseydik keşke..

-insanın içi buruk oluyor,böyle biz yazarken onlar yazamıyor..keşke sitede hiç siyaset konuşmasak,nete ve maxicepe yüzümüz gülsün ve güzel vakit geçirelim diye giresek sadece,keşke kimse kimseyle tartışmasa,bari sanal alemde kavga etmesek...Yeni yıla buruk girecek maxicep....
 
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Dec 31 2005, 01&#58;47 AM) [post=241645]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Mozillada maalesef ya&#287;m&#305;yo üstte 2 tane duruyo.


&#304;nt.explorerda ise hareketli ve gayet güzel gözüküyor..
[/b][/quote]
+ Opera 8.5 de de çok iyi. Nas&#305;l yapt&#305;n&#305;z bunu harika olmu&#351;
Ama kast&#305; gibi
Birde explorerda sadece üst k&#305;s&#305;mda ya&#287;&#305;yor ama operada ekran&#305;n her taraf&#305;nda ya&#287;&#305;yor
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Opera kullanmadığım için bilemiyorum..
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Mozilla da yağmıyordu. İE&#39;de yağıyor. Ama üst kısımlarda.

Ayrıca, bu kar yağdırma java script kodları ile oluyor.
 
Mozilla hiç göstermiyor İnternet explorer yarım (üst tarafa yağıyor sadece )opera da her tarafa kar tanesi düşmekte,avant browserda gene int explorerdaki gibi yarım.
Uygulama çok güsel ,görsel açıdan...
 
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(ChavRash &#064; Dec 31 2005, 01&#58;59 AM) [post=241657]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Mozilla da yağmıyordu. İE&#39;de yağıyor. Ama üst kısımlarda.

Ayrıca, bu kar yağdırma java script kodları ile oluyor.
[/b][/quote]
Bilgi için sağol opera 8.5 kullan her tarafta yağıyor harika ya karıda çok severim
 

midnight

Üye
<div class='quotetop'>(ChavRash &#064; Dec 31 2005, 01&#58;59 AM) [post=241657]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Mozilla da yağmıyordu. İE&#39;de yağıyor. Ama üst kısımlarda.

Ayrıca, bu kar yağdırma java script kodları ile oluyor.
[/b][/quote]

Aga sayfalara da yağıyor..ve hüzün veriyor..
 

swedeniz

Üye
güzel olmuş ama frifox ta yağmıyor bu frifoxta çok eksik var ya ama nega bunu çözer eminim
 

FrontmaN

Üye
Firefox javascriptleri genelde açmıyor.
 
Galiba yarın gece 00:00 kadar sürecek

Güzel olmuş
 

swedeniz

Üye
karın rengi değişti ve forumun heryerini kaplamaya başladı
 

Ozan

Admin
Tüm tarayıcılarla uyumlu güzel birşey elde edemedik ama güzel oldu değil mi
 

tofy

Üye
çoooookkkk güzelll ben bayıldımmmmm
 

abuvice

Üye
Güzel olmuş.. Bana siteden gidenler banlananları hatırlatıyor bu her bir kar tanesi..
 

ardaca

Üye
çok güzel teşekkürler&#33; aman kar yağıp maxicepin yollarını kapatmaz inşallah&#33;
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...