<div class='quotetop'>(ChavRash @ Dec 31 2005, 01:45 AM) [post=241642]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Sabit duruyor yağdığı yok ki. Ama iki tane de olsa güzel gerçekten..
[/b][/quote]
Bende animasyonlu şekilde kar tanecikleri aşağıya doğru iniyor hemde bir sürü güzel uygulama yapmışlar
Bazen yazıları bile okuyamıyorum o derecede yağıyor üşüdüm yaw
Gerçekten güzel olmuş..keşke bugün tartışmalar falan olmasaydı da tüm üyeler banlanmadan ve siteden kendi ayrılmadan kardeşçe şurada muabbet etseydik..yada kimse birşey yazmasaydı da o kartanelerini izleseydik keşke..
-insanın içi buruk oluyor,böyle biz yazarken onlar yazamıyor..keşke sitede hiç siyaset konuşmasak,nete ve maxicepe yüzümüz gülsün ve güzel vakit geçirelim diye giresek sadece,keşke kimse kimseyle tartışmasa,bari sanal alemde kavga etmesek...Yeni yıla buruk girecek maxicep....
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk @ Dec 31 2005, 01:47 AM) [post=241645]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Mozillada maalesef yağmıyo üstte 2 tane duruyo.
İnt.explorerda ise hareketli ve gayet güzel gözüküyor..
[/b][/quote]
+ Opera 8.5 de de çok iyi. Nasıl yaptınız bunu harika olmuş
Ama kastı gibi
Birde explorerda sadece üst kısımda yağıyor ama operada ekranın her tarafında yağıyor
Mozilla hiç göstermiyor İnternet explorer yarım (üst tarafa yağıyor sadece )opera da her tarafa kar tanesi düşmekte,avant browserda gene int explorerdaki gibi yarım.
Uygulama çok güsel ,görsel açıdan...
<div class='quotetop'>(ChavRash @ Dec 31 2005, 01:59 AM) [post=241657]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Mozilla da yağmıyordu. İE'de yağıyor. Ama üst kısımlarda.
Ayrıca, bu kar yağdırma java script kodları ile oluyor.
[/b][/quote]
Bilgi için sağol opera 8.5 kullan her tarafta yağıyor harika ya karıda çok severim
<div class='quotetop'>(ChavRash @ Dec 31 2005, 01:59 AM) [post=241657]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Mozilla da yağmıyordu. İE'de yağıyor. Ama üst kısımlarda.
Ayrıca, bu kar yağdırma java script kodları ile oluyor.
[/b][/quote]