Maxicep'te bile rahat yok ya :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

PureFood

Üye
    Konu Sahibi
Maxicep'te bile rahat yok ya :D
Ne zamandır salmıyordum evin içinde salayım dedim hemen bilgisayara geliyo klavyenin uçlarını ve kabloları didiklemeye bayılıyo

Bende bari resim çekeyim koyayım dedim
















 
Tepkiler: ebuş... ve " Tehlike "

DPool

Üye
Bari kuşuna maxicep te hesap açsaydın.
 
Tepkiler: Silinen Üye 2149105

jeosalih

Üye
Kuşun sadece ötüyo mu? konuşabiliyor mu?
 
Tepkiler: PureFood

jeosalih

Üye
Yaw bi yorum yaptık konu nereye geldi he.
 

PureFood

Üye
    Konu Sahibi
Kuşun sadece ötüyo mu? konuşabiliyor mu?

Konuşmaya başladı 1 haftadır, canım ve canım benim diyor artık Çok güzel bişey ya öğrettik sonunda


----------Eklendi @ 22:24:34 ---------- Yazıldı @ 22:22:51 ----------

Ya konuyu napmışsınız la ayıp ayıp
 
Tepkiler: jeosalih
konu ne hale geldi

----------Eklendi @ 22:26:28 ---------- Yazıldı @ 22:26:11 ----------

 

jeosalih

Üye
Konuyla nekadar alakalı bilmiyorum ama Kuşum Aydın geldi birden aklıma. Uzun zamandır magazin programlarında da yok
 

0live456

Üye
Hep TheM-CK'nın yüzünden
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...